قتل دختر ایرانی به دست مرد افغان



 اخبار حوادث  - متهم به قتل دیروز در حالی محاکمه شد که اتهام قتل را پذیرفت
قتل دختر ایرانی به دست مرد افغان

مرد افغان که پس از آزار و اذیت دختر ایرانی او را به قتل رسانده بود، در برابر پنج قاضی جنایی به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش جام جم، زن میانسال هرچه با خانه تماس گرفت کسی جواب نداد. هیچ وقت دخترش بی اطلاع او، خانه را ترک نمی کرد. دل تو دلش نبود به همین خاطر سفرش را نیمه تمام گذاشت و راهی تهران شد. در خانه را که باز کرد با صحنه ای وحشتناک روبه رو شد. جسد غرق در خون دخترش در حالی که پارچه ای به دور گردنش پیچیده شده بود، روی زمین افتاده بود.

با گزارش این موضوع به پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی همراه بازپرس جنایی در محل جنایت در محله ابوذر تهران حاضر شدند.

بررسی های پلیسی نشان داد در همسایگی و دیوار به دیوار خانه مقتول، ساختمانی در حال ساخت است و یکی از کارگرهای افغانی آن به نام «محمد» بعد از حادثه به طور ناگهانی ناپدید شده است.

در جریان بررسی ها مشخص شد پسر افغان پس از این قتل به سمت مرز تایباد رفته تا به صورت غیرقانونی به افغانستان فرار کند که قاتل فراری قبل از خروج از مرز دستگیر شد.

متهم بعد از دستگیری برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل شد. «محمد» در بازجویی ها به قتل دختر بی گناه اعتراف کرد و گفت: شب حادثه شیطان وسوسه ام کرد و پس از آزار و اذیت دختر جوان او را کشتم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز مرد جنایتکار در دادگاه کیفری و در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده «محمد» 18 ساله متهم است در تاریخ بیست و پنجم شهریور سال گذشته مرتکب قتل دختر جوانی در تهران شده است. او همچنین متهم به آزار و اذیت مقتول، قبل از ارتکاب جنایت است.

اولیای دم مقتول نیز برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند. مادر مقتول در شکایتش گفت: قاتل در یک ساختمان نیمه کاره در همسایگی ما کار می کرد و من همیشه برای او غذا می بردم اما او جواب خوبی مرا با قتل دخترم داد به همین خاطر درخواست دارم او را به قصاص محکوم کنید.

قاضی باقری، رئیس شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران با تفهیم اتهام به «محمد» از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

پسر جوان پس از قرار گرفتن در جایگاه با قبول اتهام قتل گفت: دو سال قبل به صورت غیرقانونی به ایران آمدم و کارت اقامت نداشتم. گاهی هنگام کار مصالح ساختمانی به داخل خانه شاکی می ریخت و مقتول از من می خواست که آنها را تمیز کنم. شب حادثه هم مصالح به داخل حیاط آنها ریخت و دختر جوان شروع به اعتراض کرد. من برای تمیز کردن به خانه شان رفتم که او برایم چای آورد. وقتی چای را خوردم، حس کردم داخل آن سم ریخته است، به همین خاطر با او درگیر شده و یک مشت به صورتش زدم. بی حال روی زمین افتاد که با قیچی چند ضربه به گردنش زده و فرار کردم.

رئیس دادگاه گفت: در اعترافات قبلی خود مدعی شدی برای آزار و اذیت دختر جوان وارد خانه شده بودی، این اظهارات را قبول نداری؟

متهم به قتل ادامه داد: نه. من انگیزه ای برای این کار نداشتم.

پس از اعترافات متهم به قتل و بازسازی صحنه قتل، قاضی باقری ادامه دادگاه را غیرعلنی کرد تا به اتهام آزار و اذیت دختر جوان رسیدگی شود.

 

 اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------