آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز قتل مرد ناپدید شده در سینه پسرخاله




اخبار حوادث  - راز قتل مرد ناپدید شده در سینه پسرخاله

مرد جوان وقتی نتوانست به اختلاف قدیمی با پسر خاله‌اش پایان دهد، او را به بهانه تفریح به کوه‌ کشاند و به قتل رساند.

به گزارش جام جم، سوم آبان امسال مرد سی ساله ای از خانه اش در یکی از محله های شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه خارج شد و دیگر بازنگشت. با غیبت مرموز مرد جوان، خانواده اش تصمیم گرفتند با حضور در پلیس آگاهی موضوع گم شدن او را اطلاع دهند.

پس از این شکایت کارآگاهان جنایی تحقیقات برای یافتن مرد گمشده را آغاز کرده و متوجه شدند، مرد گمشده با یکی از پسرخاله هایش به نام «سعید» مدتی است، اختلاف داشته است. با کشف این سرنخ تحقیقات روی «سعید» متمرکز شد و ماموران او را به صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند.

بررسی های پلیسی نشان می داد، متهم ساعت های طولانی را به کوه های اطراف شهر می رود و باز می گردد.

در ادامه «سعید» دستگیرو در بازجویی ها گفت: از مدتی پیش بر سر مسائل خانوادگی میان من و پسرخاله ام اختلاف پیش آمده بود و این اواخر دامنه اختلاف و مشاجره هایمان بیشتر شد و او مدام برای خانواده ام ایجاد مزاحمت می کرد. همین موضوع باعث شد، دست به انتقامگیری بزنم.

وی ادامه داد: روزحادثه به بهانه تفریح سراغش رفتم. غیر از پسرخاله ام کسی در خانه نبود. دو نفری به کوه های اطراف شهررفتیم. با رسیدن به کوهستان درباره رفتار و مزاحمت هایش به وی تذکر دادم که شروع به مشاجره کرد. خواست فرار کند که به سمت خودرویم رفتم و با سلاحی که همراه داشتم، هفت گلوله به وی شلیک کردم. بعد جسد را زیر درخت بلوط دفن کردم.

سرهنگ قباد خنجری، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب دراین باره به خبرنگار جام جم گفت: با اعتراف های متهم به قتل جسد مقتول کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.


   اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------