آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شکارچی اینترنتی دختران نوجوان محکوم شد




اخبار حوادث  - در دادگاه جنایی انگلیس
شکارچی اینترنتی دختران نوجوان محکوم شد

 مرد شیطان‌صفتی که از طریق شبکه‌های مجازی و اینترنت دختران نوجوان انگلیسی را فریب می‌داد در دادگاه جنایی «بریستول» به 20 سال زندان محکوم شد.

«مایکل کراپتون» 42 ساله اهل «گلاسترشر» انگلیس با همدستی یک زن، دختران 11 تا 15 ساله را در شبکه‌های مجازی به دام می‌کشاند.


این مرد با مهارت خاص دخترانی از خانواده‌های ثروتمند را انتخاب می‌کرد و با معرفی خود به عنوان جوانی دلباخته، فریب‌شان می‌داد و پس از آزار و اذیت رهایشان می‌کرد.


وی فعالیت مجرمانه‌اش را از سال 2010 میلادی و در محوطه «بریستول» و «گلاسترشر» آغاز کرده بود، شکایت خانواده‌های دختران به پلیس و پیگیری‌های نامحسوس مأموران ویژه سرانجام به نتیجه رسید و مخفیگاه این مرد شیطان‌صفت شناسایی شد.


پلیس با انتشار تصاویر این شکارچی اینترنتی از خانواده‌های دختران فریب‌خورده خواسته بود با طرح شکایت در تکمیل پرونده آنان را یاری کنند. سرانجام این مرد دستگیر شد و دادگاه به 20 سال زندان محکومش کرد. زنی که همدست او بود در انتظار محاکمه است.

 

 اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------