قتل عمه به خاطر دفاع از پدر




اخبار حوادث  -  قتل عمه به خاطر دفاع از پدر

در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پیرزنی 73 ساله است و نمایشگاه اتومبیل نیز به برادر وی تعلق دارد که با کسب این اطلاعات پرونده وارد فاز جدیدی شد و تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی مامور رسیدگی به آن شدند.

 پیرزنی که به دنبال یکسری اختلافات خانوادگی با برادرش درگیری لفظی پیدا کرده بود، از سوی برادر زاده‌اش به قتل رسید.
 
به گزارش ایسنا، در روز 27 مهرماه امسال یک مورد حادثه قتل به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اراک اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران پلیس در محل حادثه که یک نمایشگاه اتومبیل بود حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پیرزنی 73 ساله است و نمایشگاه اتومبیل نیز به برادر وی تعلق دارد که با کسب این اطلاعات پرونده وارد فاز جدیدی شد و تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی مامور رسیدگی به آن شدند.
 
سپس جسد با حکم قضایی برای معاینه و تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد که اصابت سر مقتول به جسم سخت موجب مرگ این پیرزن شده است.
 
محل مرگ این زن و همینطور اعلام علت مرگ باعث شد تا کارآگاهان تحقیقات خود را از آشنایان و اطرافیان مقتول آغاز کنند که در جریان این تحقیقات مشخص شد مقتول به دلیل اختلافات گوناگون به در نمایشگاه برادرش رفته و اقدام به پرخاشگری به او و ایجاد سر و صدا کرده و به دنبال آن نیز برادرش اقدام به مشاجره و درگیری با وی کرده است.
 
پس از کسب این اطلاعات کارآگاهان تحقیقات خود از برادر مقتول و تعدادی دیگر از آشنایان وی را در مقر انتظامی دنبال کرده و سرانجام در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد که مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر شده و در این هنگام برادرزاده او نیز وارد درگیری شده است.
 
بازجویی از برادرزاده مقتول نیز آغاز شد و وی درحالی که سعی داشت خود را بی‌اطلاع از موضوع نشان دهد دچار تناقض گویی شد و پس از ادله موجود به قتل عمه خود اعتراف کرد.
 
متهم به قتل در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: از مدتها قبل به دلیل اختلافات خانوادگی پدرم، چندین بار با عمه‌ام در گیر شده بودم. در روز حادثه هم برای صحبت با عمه‌ام که به در نمایشگاه آمده بود به بیرون نمایشگاه آمدم و از او خواستم تا به مشاجره خود با پدرم پایان دهد که متأسفانه او هیچ گونه توجهی به این موضوع نکرد به درگیری خود و ایجاد سر و صدا در محل کارمان ادامه داد که در یک لحظه از خود بی‌خود شده و او را به عقب هل دادم که روی زمین افتاد و سرش به جدول کنار خیابان برخورد کرد و جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ رضا احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی، با تایید این خبر به ایسنا گفت: پس از تشکیل ثبت اعترافات متهم و تشکیل پرونده با موضوع قتل برای متهم، وی برای ادامه روند رسیدگی به همراه پرونده روانه دادسرا شد.

 

 اخبار حوادث  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------