آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت فقط از خودروهای مدل پایین!




 اخبار حوادث  - سرقت فقط از خودروهای مدل پایین!/ کشف ده‌ها فقره سرقت از خودروهای دارای نقص ایمنی

پلیس آگاهی اصفهان در عملیاتی، موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان شد.

سرهنگ خسرویاز رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری سارقان خودرو در شهر اصفهان گفت: با توجه به افزایشی که در قیمت خودرو و قطعات آن در سال گذشته داشتیم، تعدادی از سارقان عمدتا سخت معتاد، سرقت خودرو و قطعات و لوازم داخل آن را هدف گرفتند و این موضوع تحت بررسی پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ خسرویاز ادامه دا: این مجرمین عمدتا خودروهای پراید مدل پایین و یا خودروهایی که دارای نقص ایمنی و فاقد تجهیزت مناسب بوده را شناسایی و مورد دستبرد قرار می‌دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه مکررا توصیه و هشدارهای لازم در این خصوص به مالکین خودرو‌ها داده شده بود افزود: متاسفانه علی رغم توصیه‌های فراوان پلیس، در برخی موارد خودرو بدون تجهیزات ایمنی در معابر‌‌ رها شده و مورد دستبرد قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان این سارقان که دو نفر و به صورت حرفه‌ای مرتکب سرقت می‌شدند، دستگیر و از انان ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان کشف شد.

وی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از این خودرو‌ها که مورد سرقت قرار گرفته بودند بدون تجهیزات ایمنی در خیابان‌ها‌‌ رها شده بودند، مکررا در خصوص پیشگیری از سرقت به همشهریان توصیه کرد: در هر حال خودرو را در پارکینگ منزل پارک و از پارک آن داخل کوچه خودداری نمایند.

سرهنگ خسرویاز خاطر نشان کرد: همچنین اگر پارکینگ ندارید و مجبورید خودرو را بیرون از منزل پارک کنید حتما از تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر، قفل پدال و سوئیچ مخفی استفاده و یا اینکه سر شمعی‌ها را خارج و باطری را بردارید و سعی کنید خودرو را در زیر پنجره و یا محلی که بر آن دید کافی دارید پارک نمایید و یا از پارکینگ منزل همسایگان و یا اقوام که در نزدیکی آن‌ها سکونت دارند استفاده نمایید.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------