شوهرم را خيلي دوست دارم ولي بايد طلاق بگيرم




 اخبار حوادث  - شوهرم را خيلي دوست دارم ولي بايد طلاق بگيرم

زن جوان که از دخالت هاي خواهرشوهرش عاصي شده بود، با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهرش را ارائه کرد.

به گزارش ابتکار، چند روز پيش زن جواني با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهر خود را ارائه کرد و به قاضي عموزادي در خصوص علت آن گفت: آقاي قاضي خواهرشوهرم زندگي مرا تبديل به جهنم کرده است.

 وي ادامه داد: من سه ماه است که با منوچهر شوهرم ازدواج کرده ام و در اين مدت هيچ مشکلي با خود منوچهر نداشتم، ولي به خاطر دخالت هاي خواهرشوهرم زندگي ما تبديل به جهنم شده است.

 زن جوان افزود: خواهرشوهرم از همان روز اول شروع کرد به بهانه گيري و مرتب از من و زندگيمان ايراد مي‌گرفت و در زندگي ما دخالت مي‌کرد. اگر خواهر شوهرم نبود من و منوچهر با هم زندگي خوبي داشتيم. ولي او هر روز بين ما دعوا به راه مي‌اندازد و هر روز به خانه ما مي‌آيد و در مورد همه چيز زندگي ما نظر مي‌دهد. اگر هم به نظراتش اهميت ندهيم چنان دعوايي به راه مي‌اندازد که تا چند روز بايد گريه کنم. ديگر از دست او و کارهايش خسته شده ام. با اينکه شوهرم را دوست دارم ولي ديگر نمي‌توانم تحمل کنم. فکر مي‌کنم اگر شوهرم از همين ابتدا جدا شوم بهتر است تا انکه چند سال ديگر با يک بچه از او جدا شوم. زندگي ما عاقبت خوبي ندارد و ما بايد از هم جدا شويم.

بعد از صحبت هاي اين زن قاضي دستور احضار مرد به دادگاه را نيز صادر کرد تا صحبت هاي او را هم بشنود. 

 

 اخبار حوادث  - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------