وعده‌های توخالی برای کلاهبرداری از زنان پولدار



   اخبار حوادث -  وعده‌های توخالی برای کلاهبرداری از زنان پولدار

 مرد جوانی که با وعده ازدواج به زنان تنها، آنان را یک میلیارد و 500 میلیون ریال سرکیسه کرده بود، بازداشت شد.

شگرد ویژه این مرد 31 ساله دادن قول ازدواج به زنانی بود که بنا به هر دلیلی از شوهرانشان جدا شده بودند و به تنهایی زندگی می‌کردند.  عملیات مأموران پلیس آگاهی مازندران برای به دست آوردن ردی از این مرد کلاهبردار به دنبال اعلام شکایتی از سوی یکی از مالباختگان در دستور کار قرار گرفت. 

 

این زن 41 ساله وقتی به پلیس مراجعه کرد در این باره گفت: چندی پیش با مرد جوانی به نام «علیرضا» که 10سال از خودم کوچکتر بود آشنا شدم.  از همان دقایق نخستین آشنایی، او خود را شخصی متشخص و دارای موقعیت اجتماعی بالا معرفی می‌کرد به طوری که من از بودن در کنار او احساس خوشبختی می‌کردم. 

 

بعد از مدت کوتاهی از آشنایی ما او پیشنهاد داد با هم ازدواج کنیم. با وجود اینکه او را شخصی مناسب برای زندگی مشترک می‌دانستم اما با وجود تجربه شکست قبلی در زندگی نمی‌خواستم بی‌گدار به آب بزنم، بنابراین خواستم تا فرصتی بدهد در این باره فکر کنم. در همین ایام بود که او با ادعای اینکه مشکل مالی برایش به‌وجود آمده در خواست کرد پولی به عنوان قرض به او بدهم. باید بگویم که وضعیت مالی من خوب بود و تقریباً در حساب‌های بانکی‌ام موجودی خوبی داشتم.

 

مبلغ درخواستی او را که حدود 30 میلیون تومان بود به او دادم، قرار شد طی چند روز آینده این مبلغ را برگرداند اما با گذشت مدتی کوتاه او به هر طریقی از بازگرداندن مبلغ دریافتی طفره رفت، شک کردم. او هم وقتی اصرار مرا مبنی بر پس دادن پول‌ها دید دیگر حتی به تلفن هایم جواب نمی‌داد.  با توجه به اطلاعاتی که این زن درباره نشانی‌های ظاهری و محل زندگی مرد کلاهبردار در اختیار مأموران قرار داده بود پلیس اقدامات گسترده‌ای را برای ردیابی آغاز کرد تا اینکه رد او را در یکی از شهرک‌های اطراف ساری به دست آوردند. در جریان تحقیقات مأموران مشخص شد مرد کلاهبردار «مهدی» نام دارد و با این شگرد اقدام به کلاهبرداری از زنان زیادی کرده است.


بدین ترتیب این شخص را در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری شناسایی و دستگیر کردند. وی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به جرم خود و هشت کلاهبرداری دیگر از زنان تنها به ارزش 150 میلیون تومان اعتراف کرد. به دستور بازپرس رسیدگی‌کننده به این پرونده مرد شیاد با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران قرار گرفت.


  اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------