آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت محموله‌های جاده‌ای با سوء استفاده از غفلت رانندگان/ دزدان فراری تهران اعضای باند سرقت




 اخبار حوادث  - سرقت محموله‌های جاده‌ای با سوء استفاده از غفلت رانندگان/ دزدان فراری تهران اعضای باند سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان و دبیر قرارگاه مبارزه با سرقت از انهدام ۲ باند سارقین محموله جاده‌ای در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ قدرت الله دالوند رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:با توجه به اخبار و اطلاعات و پرونده‌های واصله مبنی بر وقوع سرقت‌های محموله‌ای در استان لرستان – اراک – همدان – قم و اینکه سارقین اغلب شب‌ها با استفاده از غفلت رانندگان عبوری که اکثرآ در حال استراحت در اطراف جاده بوده‌اند اقدام به سرقت از بار کامیون‌ها می‌نموده‌اند، مراتب به صورت خاص در دستور کار اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی و اقدامات پلیسی در ‌‌نهایت سارقین و محل سکونت آنان را شناسایی و با استفاده از نیروی کافی تعداد ۴ نفر سارق محموله جاده ای دستگیر شدند که در بازجویی‌های مقدماتی مامورین پی به وجود یک باند دیگر بردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان تصریح کرد: به دنبال اعترافات سارقین دستگیر شده مجددا تعداد ۴ نفر دیگر در قالب یک باند دستگیر و در بازرسی از منزل انان تعداد ۵۲ کارتن تنباکو میوه‌ای که در شهرستان اراک به سرقت رفته‌اند و همچنین در بازرسی از منازل آنان تعدادی اقلام از قبیل گز- کفش – کارت شارژ- نمک – زله میوه‌ای – سینگ دستشویی و....کشف گردید.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: سارقین دستگیر شده کمتر از ۳۰ ساله و سابقه دار بودند و تاکنون به ۲۰ فقره سرقت محموله جاده‌ای اعتراف نموده‌اند که دو نفر از آنان به اتهام کیف قاپی تحت تعقیب مراجع قضایی تهران می‌باشند و همچنین از متهمین دستگیر شده تعداد سه دستگاه خودرو پژو که دارای پلاک کشویی توقیف و همچنین تعدادی پلاک جعلی نیز کشف گردید.

این مقام مسئول انتظامی هشدار داد: از رانندگان جاده‌ای تقاضا می‌شود اگر قصد توقف دارید لازم است از مکانهایی که دارای نگهبان هستند استفاده کنید و در زمان جابجایی بار در مسیر‌های طولانی سعی نمائید با رانندگان آشنا همسفر و در زمان استراحت به صورت گروهی در مکان مناسب توقف نمائید.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------