کلاهبرداری میلیونی از آقای مدیر/ آگهی روزنامه شگرد مرد شیاد




 اخبار حوادث  - کلاهبرداری میلیونی از آقای مدیر/ آگهی روزنامه شگرد مرد شیاد

مردی که با اجاره یک دفتر به 6 نفر پول میلیونی به جیب زده بود، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای خارک در شکایتی به بازپرس گفت: من مدیر مالی یک شرکت خصوصی هستم. چند وقت پیش تصمیم گرفتم یک شرکت تبلیغاتی تاسیس کنم. برای همین از روی آگهی روزنامه دفتر کاری را دیدم که برای فروش گذاشته بود. من با مردی که شماره تماس خودش را در آگهی گذاشته بود تماس گرفتم و بعد از یک قرار آن دفتر را اجاره کردم. 
 
وی ادامه داد: من مبلغ 10 میلیون تومان بابت پول پیش اجاره به همان مرد دادم و دفتر را اجاره کردم. اما پس از گذشت چند روز از تاسیس آن شرکت منصرف شدم و با صاحب دفتر تماس گرفتم تا قرار داد را لغو کنم. اما تازه آنجا بود که متوجه شدم آن مرد اصلا صاحب این شرکت نبوده و دفتر را به چند نفر دیگر اجاره داده و با سرقت پول پیش هایی که از مردم گرفته فرار کرده است.
 
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. با آغاز این تحقیقات ماموران به صحت گفته های مرد شاکی پی بردند و متوجه کلاهبرداری مرد فراری از 5 نفر دیگر شدند. در ادامه تجسس ها کلاهبردار فراری خیلی زود در ردیابی های پلیس شناسایی و در یک عملیات دستگیر شد.
 
وی زمانیکه تحت بازجویی قرار گرفت با اعتراف به جرم خود گفت: صاحب آن دفتر در خارج از کشور زندگی می کند و کلید انجا به دست من داده تا از آنجا مواظبت کنم. من خیلی وقت است که برای آن مرد کار می کنم. اما در یک لحظه وسوسه شدم و تصمیم گرفتم دفتر را به چند نفر اجاره بدهم و با پولش مشکلات زندگی ام را حل کنم.

با اعتراف متهم وی با قرار قانونی روانه زندان شد و در حال حاضر تحقیقات در این خصوص همچنان در دادسرای خارک ادامه دارد.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------