آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ضرب و شتم نوعروس به دلیل اختلافات قبلی/ دوست بی‌گناه راهی بیمارستان شد




 اخبار حوادث  - ضرب و شتم نوعروس به دلیل اختلافات قبلی/ دوست بی‌گناه راهی بیمارستان شد

زن جوان زمانیکه پس از یک قهر طولانی به همراه دوستش به خانه برگشت نمی دانست که از سوی شوهرش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران در جریان وقوع یک درگیری خونین در خیابان دزاشیب تهران قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند. 
 
با حضور ماموران در محل مشخص شد که مرد جوانی پس از دعوا و درگیری با همسرش او را به همراه دوستش مورد ضرب و شتم قرار داده است. تا جاییکه تازه عروس و دوستش راهی بیمارستان شده بودند. 
 
بنابراین تجسس ها در این خصوص آغاز شد و ماموران به تحقیق از دو دختر جوانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند پرداختند. یکی از آنها به ماموان گفت: من کمتر از یکسال است که ازدواج کرده ام. در این مدت با شهاب شوهرم اختلافات زیادی داشتیم. تا جاییکه چند وقت پیش من از خانه قهر کردم و به خانه خودمان رفتم.

 

من و شهاب در این مدت با هم قهر بودیم، تا اینکه صبح امروز برای بردن چند وسیله ام به همراه دوستم به خانه مان رفتم. از آنجاییکه خانه ما در کنار خانه مادرشوهرم بود او بلافاصله به شوهرم خبر داده بود که من دوستم به خانه آمده ایم. شهاب هم خیلی زود خودش را به خانه رساند و با من درگیر شد. درگیری ما آنقدر بالا گرفت که شروع به ضرب و شتم من کرد و وقتی دوستم خواست جلوی او را بگیرد به او هم رحم نکرد و دختر بیچاره را هم کتک زد. الان حال دوستم از من هم بدتر است و حتی ممکن بود او کشته شود. برای همین من از شوهرم شکایت دارم.
 
با این اظهارات خیلی زود مرد جوان دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. وی به ماموران گفت: همسرم و دوستش به من توهین کردند و من در حالیکه کنترلم را از دست داده بودم. هردوی آنها را کتک زدم.
 
با اعترافات متهم وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در خصوص این پرونده در شعبه سوم دادسرای شمیرانات همچنان ادامه دارد.

 

  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------