آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

متهمان جنایت انتقام‌جویانه در انتظار محاکمه




اخبار حوادث  - متهمان جنایت انتقام‌جویانه در انتظار محاکمه

  دومرد که متهم هستند فردی را با تصور ایجاد مزاحمت به قتل رسانده‌اند به‌زودی پای میز محاکمه می‌روند.  کارآگاهان جنایی استان فارس اوایل سال‌جاری در جریان قتل مردی در خیابان قرار گرفتند و برای تحقیق به محل حادثه رفتند. آنها جسد مردی را مشاهده کردند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

شاهدان عینی جزییاتی از قتل را توضیح دادند و گفتند مقتول سوار بر موتور بود که پرایدی با دوسرنشین به او نزدیک شد و یکی از سرنشینان خودرو به سمتش شلیک کرد. سپس متهمان به‌سرعت فراری شدند.  ماموران در تحقیقات مقدماتی هویت مقتول به نام حسن را فاش کردند و به این نتیجه رسیدند که این مرد قربانی انتقام‌گیری شده است و عاملان جنایت او را از مدتی قبل زیرنظر داشتند. متخصصان پزشکی‌قانونی بعد از انتقال جنازه به این سازمان و انجام آزمایش‌های تخصصی تایید کردند مرد جوان به‌دلیل اصابت گلوله از پا درآمده است. همچنین کارشناسان اسلحه‌شناسی اعلام کردند گلوله‌ها از سلاحی شکاری شلیک شده است. 

 

افسران جنایی که از طریق شاهدان عینی به سرنخ‌هایی دست‌یافته بودند تحقیقات خود را ادامه دادند و سرانجام به مردی به نام هوشنگ و برادرزن او به نام میثم مشکوک شدند. آنها ابتدا هوشنگ را بازداشت کردند. این مرد که قصد داشت خودش را از جنایت بی‌خبر نشان بدهد در بازجویی‌های تخصصی به قتل اقرار کرد و مدعی شد مقتول برای همسرش مزاحمت ایجاد می‌کرد. 

 

هوشنگ در اعترافاتش گفت: «مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم و تصور می‌کردم او با مردی غریبه رابطه دارد بعد از مدتی با بررسی تلفن همراه زنم مطمئن شدم مردی به اسم حسن برایش مزاحمت ایجاد می‌کند. این موضوع مرا به شدت آشفته کرده بود، طوری که نمی‌توانستم آرام بگیرم، در نهایت به فکر انتقام افتادم. البته چون نمی‌توانستم نقشه‌ام را به تنهایی اجرا کنم موضوع را با برادر همسرم در میان گذاشتم.

 

میثم وقتی فهمید مردی برای خواهرش مزاحمت ایجاد می‌کند قبول کرد در این جنایت به من کمک کند.» متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «سلاحی را برای اجرای نقشه‌مان تهیه کردم و روز حادثه سوار بر پراید میثم دنبال مقتول رفتیم. وقتی او را دیدیم تعقیبش کردیم و در نهایت در فرصتی مناسب وی را با شلیک گلوله به قتل رساندیم.» کارآگاهان بعد از اطلاع از جزییات جنایت سراغ میثم رفتند و این مرد را نیز بازداشت کردند.

 

متهم وقتی فهمید شوهرخواهرش واقعیت را بازگو کرده است، اظهارات او را تایید کرد و گفت: «وقتی فهمیدم فردی برای خواهرم مزاحمت ایجاد می‌کند به‌شدت عصبانی و ناراحت شدم به همین دلیل قبول کردم در قتل به هوشنگ کمک کنم.» دومتهم در ادامه به بازسازی صحنه جنایت پرداختند و در نهایت قرار مجرمیت صادر شد و آنها به‌زودی در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه می‌شوند.


  اخبارحوادث  - شرق
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------