قتل دوست با سنگ و چاقو/ قاتل: دوستم با خواهرم رابطه نامشروع داشت




 اخبار حوادث  - قتل دوست معتاد با سنگ و چاقو/ قاتل: دوستم با خواهرم رابطه نامشروع داشت

مردی که به دلیل سوء ظن به رفتار‌های دوستش او را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری روانه زندان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان تالش مبنی بر درگیری منجر به قتل، اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر و پس از اقدامات اولیه مشخص شد، مردی 28ساله اهل کرمانشاه در جلوی درب منزلش به قتل رسیده است، لذا پرونده به صورت بسیار ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

ماموران با به دست آوردن گوشی همراه مقتول و بررسی تمامی مکالمات ورودی و خروجی تماس‌ها دریافتند که آخرین تماس در ساعت 13دقیقه بامداد با شماره‌ای متعلق به مردی به هویت معلوم اهل و ساکن نازی آباد تهران بوده است.
 
اکیپی از ماموران به تهران عزیمت و متهم را شناسایی و دستگیر کردند که اعلام داشت: گوشی تلفن همراه شش ماه است که در دست پدرش به  هویت "نادر" است که نامبرده نیز دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی به تالش انتقال و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

در ادامه تحقیقات از محل وقوع حادثه آغاز و مشخص شد که مقتول به منزل شخصی "نادر" جهت مصرف مواد مخدر رفت آمد داشته و با پسرانش دوست بوده که با اخذ مجوز قضایی از منزل وی بازرسی و مقدار 10سانت شیشه کشف و تحویل ماموران مبارزه با مواد مخدر گردید.

سپس پای فردی به نام "محسن" که به اتهام ضرب و جرح  تحت تعقیب مرجع قضایی بود به این پرونده باز شد چراکه او در زمان حادثه با یک دستگاه خودرو پژو با 2 سرنشین یک آقا و یک خانم در منزل "نادر" مشاهده شده‌اند و احتمال اینکه قتل توسط "محسن" اتفاق افتاده باشد، زیاد بود.

ماموران با ردیابی "محسن" توانستند وی را بین جاده کرج- چالوس شناسایی کنند که با نیابت  قضایی متهم در محل کارش در رستوران شناسایی و دستگیر شد که ابتدا منکر قتل می‌شود و بعد با ارائه مستندات لب به اعتراف می‌گشاید و می‌گوید: سه سال مقتول با شخصی آشنا به خانه ما رفت و آمد  می‌کرد و با یکدیگر مواد مصرف می‌کردیم.

وی ادامه داد: از یک سال پیش زمزمه بود که مقتول به خواهرم که به اتفاق مادرم در محل دیگری مستاجر بودند، ارتباط نامشروع دارد و من بارها به مقتول تذکر دادم که مراقبت رفتارش باشد و به خواهرم نظر نداشته باشد، ولی مقتول اعتنایی نکرد تا این که قبل از حادثه با یک دستگاه خودرو که متعلق به پسر خاله ام بود به محله کارم آمدم.

محسن اظهار داشت: به مقتول گفتم برای مصرف تریاک به خانه تو می آیم، سپس به جلوی منزل رسیده و پشت درب منتظر ماندم و به محض بیرون‌ آمدن مقتول از درب با یک تکه سنگ محکم به سرش کوبیدم و با چاقو به او حمله ور شدم، پس از مجروح کردن مقتول توسط خودرو از محل متواری شدم و چاقو را نیز به داخل جوی آب انداختم.

گفتنی است،‌ پس از ثبت اعترافات "محسن" و بازسازی صحنه جرم،‌پرونده به دادگاه فرستاده شد و "محسن" نیز راهی زندان شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------