آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

2 سناریوی تلخ



 
  اخبار حوادث  - شلیک ناخواسته و انگیزه زنانه

2 سناریوی تلخ

 توطئه زنانه برای قتل شوهر و شلیک ناخواسته سر سفره ناهار دو مرگ تلخ را در شهرهای نور و عباس‌آباد رقم زد. در نخستین حادثه تیراندازی مشکوک هنگام ناهار یک تراژدی تلخ را رقم زد که قربانی آن مرد جوانی به نام «اصغر» بود.

بنا براین گزارش، در پی تماس مأموران اورژانس 115 مبنی بر انتقال یک زخمی براثر تیرخوردگی به درمانگاه چمستان شهر نور اکیپی از مأموران گشت بخش چمستان به محل اعزام شد.

 

تحقیقات ابتدایی نشان از مرگ مرد جوانی به نام سید اصغر حسینی براثر اصابت گلوله شلیک شده از تفنگ شکاری داشت. سرهنگ شالیکار فرمانده پلیس نور درباره جزئیات حادثه گفت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد قربانی حادثه همراه دوستش به نام رحمان در یک خانه ویلایی واقع در باغی بودند که با شلیک گلوله تفنگ شکاری زخمی شده است.

 

بلافاصله تیم ویژه کارآگاهان جنایی در محل حادثه حاضر و با بررسی‌های به عمل آمده از آثار بر جای مانده در محل تیر‌اندازی مشخص شد محل حادثه داخل اتاق بوده که آثار خون روی فرش دیده می‌شد ولی هیچ‌گونه تخریب و آثاری مبنی بر درگیری پیش از تیراندازی در محل حادثه بر جای نمانده بود.


 مأموران با احضار مرد باغدار و انجام بازجویی‌های ویژه از شاهدانی که در فاصله چند متری در محل حادثه مشغول به کار بودند اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد قربانی حادثه با رحمان- عامل تیراندازی- دوست بوده و هیچ اختلافی با هم نداشتند.  در همین خصوص تحقیقات مأموران مشخص کرد تیراندازی سهوی بر اثر بی‌احتیاطی حادثه رخ داده که در پی آن عامل شلیک از اطرفیان درخواست کمک کرده و بسرعت از محل متواری شده است.

سرهنگ شالیکار ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات تلاش‌ها برای دستگیری عامل تیراندازی آغاز شد و با انجام ایست و بازرسی کنترلی در تمامی محورهای ورودی و خروجی اکیپ گشت یگان امداد موفق شدیم عامل شلیک را در حالی که گریخته بود دستگیر کنیم.

 

این مرد در بازجویی‌ها گفت: همراه قربانی حادثه در حال خوردن ناهار بودیم، او کنارم نشسته بود و تفنگ شکاری 5 تیر در دستانم بود. ناگهان تیری شلیک شد و به قربانی حادثه اصابت کرد، من که خیلی ترسیده بودم با فریاد از حاضران در باغ کمک خواستم و آنجا را ترک کردم.  سرهنگ شالیکار درباره پیدا شدن تفنگی که تیراندازی با آن صورت گرفته بود، گفت: این تفنگ نیز با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در حالی که در خانه یکی از بستگان متهم جاساز شده بود، کشف شد.


قتل زنانه
مرد جوانی قربانی توطئه همسرش شده و به قتل رسید.  در پی تماس تلفنی با مرکز 110 مبنی بر وقوع یک مرگ مرموز واقع در روستای دانیال از توابع سلمانشهر بلافاصله مأموران پلیس آگاهی و کلانتری سلمانشهر با هماهنگی بازپرسی و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

 

  مأموران پس از ورود به محل حادثه با پیکر بی‌جان و خون‌آلود مرد جوانی به نام نادر یوسفی 42 ساله روبه‌رو شدند که در اتاق پذیرایی روی زمین افتاده بود. آثار بریدگی در مچ دست چپ - شاهرگ - و مچ دست راست و آثار ضربات شیء نوک‌تیز روی قفسه سینه نیز دیده می‌شد.  سرهنگ «کشاورزی» فرمانده پلیس عباس‌آباد در این باره گفت: اقدامات ابتدایی بررسی صحنه جرم و معاینه اولیه جسد توسط پزشکی قانونی انجام شد و در بررسی ساختمان و اطراف آن هیچ‌گونه آثار تخریب مشاهده نشد، بدین ترتیب به همسر قربانی حادثه به نام «سحر» 30 ساله مشکوک شده و او را بازداشت کردیم.


وی در مراحل نخستین بازجویی‌های پلیس ادعا کرد در اتاق بچه‌ام خواب بودم و متوجه هیچ سرو صدایی نشدم.  در همین راستا مأموران تحقیقات از همسایه‌ها را در دستور کار خود قرار داده و دریافتند این زوج از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشتند.


از سویی دیگر با توجه به تماس نگرفتن همسر مقتول با پلیس، اطلاع‌رسانی به همسایگان و عادت قربانی حادثه به وسواس خاصی که به قفل کردن در حیاط و در خانه‌اش داشت و همچنین علاوه بر آن آثار بریدگی در انگشت سبابه دست چپ و کف دست راست، فاصله اندک استقرار جسد با اتاق خواب و خون آلود بودن پای مقتول، همسر قربانی مظنون اصلی شناخته شد.


با وجود انکارهای همسرقربانی حادثه درباره مرگ همسرش، با استفاده از شیوه و شگردهای فنی پلیسی و تمرکز به مستندات سرانجام همسر قربانی اقرار و اعتراف به قتل کرد. وی درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: همسرم را با ضربات چاقو به قتل رساندم، ابتدا مقدار زیادی قرص در غذای او ریختم وقتی او بی‌حال شد با کارد به جانش افتاده و او را کشتم.


با دستور قضایی پس از بازسازی صحنه قتل از سوی این زن جنایتکار و مستندسازی، یک چاقوی اره‌ای آشپزخانه که شسته شده بود پیدا شد.


با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب عباس آباد متهم تا انجام بررسی‌های تخصصی درباره علت و انگیزه قتل در اختیار مأموران قرار دارد.


  اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------