اعتراف هیولای «آند» به قتل 350 دختر(+عکس)



 اخبار حوادث -  مخوف‌ترین قاتلان سریالی جهان
اعتراف هیولای «آند» به قتل 350 دختر

پدرو آلونزو لوپز سال 1949 در شهر تالمیا کلمبیا متولد شد، پدرو سیزدهمین فرزند خانواده بود و سال‌های اولیه زندگی‌اش را مانند هر کودک دیگری کنار خواهر و برادرهایش گذراند. همیشه زور بالای سر پدرو و دیگر خواهر و برادرهایش بود و مادر خانواده برای این‌که بتواند هر 13 فرزندش را کنترل کند، همیشه با مشت و لگد به جانشان می‌افتاد.

پدرو وقتی هشت ساله بود، مادرش او را از خانه بیرون انداخت. پسربچه بی گناه بدون سرپناه در خیابان های ناامن شهر به راه افتاد تا این که طعمه مرد شروری شد. مرد شرور به بهانه کمک به پدرو او را مورد آزار و اذیت قرار داد و پدرو سرخورده تر از پیش در خیابان های تالمیا جایی برای خوردن و خوابیدن نداشت.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل

 

او پسرکی کارتن خواب شده بود که برای غذا خوردن سرش داخل سطل های زباله بود و گدایی می کرد تا این که بالاخره یک روز شانس سراغ پدرو آمد. یک زوج آمریکایی که شاهد گدایی پدرو بودند، از او خواستند فرزند خوانده شان شود. پدرو که در آرزوی داشتن زندگی راحت بود، با کمال میل پذیرفت. به این ترتیب پدرو پسرخوانده زوج آمریکایی شد و روزها به مدرسه کودکان بی سرپرست می رفت تا درس بخواند.

پدرو صاحب همان زندگی شده بود که در رویاهایش به دنبال آن می گشت اما یک روز کابوس سیاه پدرو دوباره بازگشت. یکی از معلم هایش پدروی دوازده ساله را مورد آزار و اذیت قرار داد. با این تجربه تلخ خاطرات بد گذشته دوباره زنده شد.

 

او از ترس این که مبادا زندگی اش باز هم سیاه تر از پیش شود، با دزدیدن پول از خانه فرار کرد و هیچ وقت بازنگشت. پدرو دوباره به خیابان های کلمبیا پناه آورد. او روزها را با دزدی و گدایی سپری می کرد تا این که در نوجوانی برای گذراندن زندگی به ماشین دزدی روی آورد. خلافکارها پول خوبی برای سرقت به او می دادند و به این ترتیب با گذشت زمان او به یک سارق حرفه ای تبدیل شد. سال 1969 پدرو هنگام سرقت دستگیر و به هفت سال زندان محکوم شد.

 

دو روز از زندانی شدن پدرو می گذشت که هم اتاقی هایش تصمیم گرفتند زندانی جدید را اذیت کنند. از آن موقع به بعد بود که پدرو قسم خورد اجازه ندهد احدی به او نزدیک شود و انتقام خود را با کشتن چهار هم اتاقی اش ـ که وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند ـ گرفت. هرچند این عمل پدرو دفاع از خود بود اما دو سال دیگر به مدت حبسش اضافه شد. پدرو مادر خود را مقصر همه اتفاق های بد زندگی اش می دانست. همین باعث شد تا او از زن ها وحشت داشته باشد و از آنها متنفر شود. این تنفر پدرو را به یک قاتل سریالی مخوف تبدیل کرد.

سال 1978 بود که پدرو از زندان آزاد شد. با آزادی او، قتل های سریالی آغاز شد. بر اساس اعتراف پدرو، او به کشور پرو رفت و با سفر به شهرهای این کشور، نزدیک به صد دختر نوجوان را به قتل رساند. پدرو همچنان به اجرای نقشه های پلیدش ادامه می داد تا این که یک روز قصد دزدیدن دختر 9 ساله ای را داشت. او همین که به دخترک نزدیک شد، از سوی قبیله «آیاکوچوها» که در شمال پرو زندگی می کردند، دستگیر شد. مردان قبیله قصد کشتن پدرو را داشتند، اما یک مبلغ مذهبی مانع این کار شد و پیشنهاد کرد پدرو را برای مجازات به مقامات پرو تحویل دهند غافل از این که مقامات پرو قاتل سریالی مخوف را مجازات نکردند و فقط او را به اکوادور تبعید کردند.

به این ترتیب هیولای «آند» باز هم به ارتکاب قتل هایش ادامه داد و حتی در این مدت چند بار به کلمبیا برگشت. آوریل 1980 بود که سیل مرگباری شهر آمباتوی اکوادور را زیر آب برد. در این زمان بود که پلیس تصمیم گرفت پرونده دخترهای گمشده را دوباره بازبینی کند. زیرا سیل بقایای جسد چهار دختر را به شهر آورده بود و به تشخیص پزشکی قانونی، علت مرگ دخترها، سیل نبود، بلکه هر چهار نفر آنها به قتل رسیده بودند.

چند روزی از حادثه سیل می گذشت که کاروینا پاویدا و دختر دوازده ساله اش برای خرید به مغازه ای رفتند. در این هنگام پدرو به دخترک نزدیک شد تا او را بدزدد، اما کاروینا آنقدر فریاد کشید که مردم به کمک او شتافتند و پدرو را دستگیر کرده و به ماموران پلیس تحویل دادند. پدرو در اداره پلیس به هیچ عنوان لب به سخن بازنکرد. برای به حرف آوردن پدرو قرار شد یک پدر روحانی با او صحبت کند تا بلکه پدرو را وادار به اعتراف کند.

بالاخره پدرو در یکی از ملاقات هایش با پدر روحانی، به قتل های وحشتناکی که مرتکب شده بود، اعتراف کرد تا جایی که پدر روحانی تحمل شنیدن اعتراف های او را نداشت و زندان را ترک کرد. پس از اعتراف پدرو و وجود شاهد معتبری همچون پدر روحانی، قاتل سریالی که به «هیولای آند» مشهور شده بود، متهم شناخته شد. پدرو در اکوادور، پرو و کلمبیا نزدیک به 350 کودک بی گناه را به کام مرگ کشانده بود. هیولای آند اکنون در زندان اکوادور به سر می برد.


 اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------