اقدام وحشتناک بعد از مرگ مادر +عکس




 اخبار حوادث  - اقدام وحشتناک بعد از مرگ مادر +عکس

«درک وارد» مرد 35 ساله که بشدت از مشکلات رواني رنج مي‌برد، پس از حمله به مادرش در آپارتمان مسکوني‌شان و قتل فجيع وي، پيکر خونينش را به خيابان کشاند و جسدش را رها کرد. اين مرد جوان سپس به سمت قطار خط نيويورک رفت و با پرت کردن خود روي ريل‌ها، زير قطار کشته شد.

 اخبار,اخبارحوادث ,اقدام وحشتناک بعد از مرگ مادر

 اطلاعات پليس نشان مي‌دهد اين قتل و خودکشي وحشيانه سه‌شنبه گذشته در «فارمينگ دل» نيويورک اتفاق افتاده است. به گزارش پليس، زني که پس از قتل جسدش را در خيابان يافته‌اند «پاتريشيا وارد» نام داشت 

پروفسور 66 ساله دانشگاه شناسايي شده است. برادر قاتل در اين‌باره به پليس گفت: مدت زيادي است که برادرم از داروهاي مخصوص بيماران رواني استفاده مي‌کرد، او تحت نظر پزشک بود و مادرم در خانه از او پرستاري مي‌کرد.

وي افزود از حدود 10 سال پيش برادرش از مشکلات روحي - رواني رنج مي‌برد و حمله وحشيانه‌اش به مادرشان به دليل حملات عصبي‌اش بوده است. او که از اين حادثه شوکه شده است، مي‌گويد نمي‌تواند قتل مادر و خودکشي

برادرش را باور کند. اطلاعات پليس حاکي است پروفسور پاتريشيا (مقتول) از 28 سال پيش به عنوان پروفسور دانشگاه فعاليت داشت.

گزارش پزشکي قانوني هم نشان مي‌دهد درک (قاتل) قبل از کشتن مادرش به شدت او را کتک زده به صورتي که از ناحيه دنده‌ها و ديگر نقاط بدن دچار شکستگي استخوان شده است. يکي از همسايگان به پليس گفت: آنها خانواده آرامي بودند، باور چنين حادثه‌اي مشکل است. ما با شنيدن خبر اين جنايت هولناک تصور مي‌کرديم اين يک شوخي هالوويني است.

 

 اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------