سرقت از طلافروشی با اسلحه قلابی/ دزد جوان با کمک مردم دستگیر شد




سرقت از طلافروشی با اسلحه قلابی/ دزد جوان با کمک مردم دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری جوان 22 ساله ای که دست به سرقت طلافروشی در شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند زده بود، خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "جمال نیکجو" امروز در جمع خبرنگاران به سرقت اخیر صورت گرفته در شهر آبسرد اشاره و اظهار کرد: جوانی 22 ساله که سابقه دار نیز بود با برنامه ریزی قبلی و با همراه داشتن اسلحه ایی تقلبی اقدام به سرقت طلافروشی در شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند کرد.

وی ادامه داد: این سارق، متصدی مغازه را به صورت درازکش در کف مغازه خوابانده و اقدام به جمع‌آوری دو کیلوگرم طلا و زیورآلات کرده بود.
 
این مقام مسوول افزود: در هنگام سرقت زنگ خطر مغازه به صدا درآمد که مأموران پلیس پیشگیری و آگاهی انتظامی شهرستان دماوند در اسرع وقت به محل حادثه حضور یافتند که موجب شد سارق هنگام خروج از مغازه با حضور به موقع پلیس آگاهی و کمک مردم دستگیر شود.
 
این مقام مسوول از فروشندگان به ویژه طلا فروشان خواست تا به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به نصب دوربین های مدار بسته و زنگ خطر اقدام کنند تا در صورت هرگونه حادثه احتمالی، مأموران انتظامی در اسرع وقت در محل حضور یابند.

گفتنی است، «ح- ی»، سارق 22 ساله طلافروشی، انگیزه سرقت خود را بدهی‌های شخصی عنوان کرده است.


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------