کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن



 اخبار حوادث  - رئیس پلیس فتای تهران بزرگ خبر داد:
کشف دستگاه شنود درون خودروی کارمند زن

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از افشای اسرار کارمند زن یکی از شرکت‌های هواپیمایی به دنبال کشف دستگاه شنود مخفی از داخل خودروی این خانم و بررسی ایمیل‌های فرستاده شده به او خبر داد.

 سرهنگ محمد مهدی کاکوان اظهار داشت: چندی پیش خانمی ۳۸ ساله که کارمند یکی از شرکت‌های هواپیمایی کشور بود، با مراجعه به کار‌شناسان پلیس فتای تهران بزرگ عنوان داشت که مدتی است اخبار و صحبت‌های وی از طریق ایمیل در اختیار دوستان و رقبای کاری وی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: این زن در اظهاراتش عنوان کرد افشای سخنان وی باعث شده او در محیط کاری‌اش با مشکلات بسیاری روبرو شود و حتی مدیران آن شرکت نیز قصد برکناری وی به اتهام افشای اطلاعات کاری را دارند.

کاکوان گفت: پس از اظهارات این زن و سنجش صحت ادعای وی، بررسی این پرونده در دست کار‌شناسان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت و آن‌ها با رصد فضای سایبری و ایمیل این خانم متوجه شدند که فردی از طریق یک آدرس ایمیل، بسیاری از اسرار شخصی و کاری این زن را در اختیار دوستان، همکاران و رقبای اقتصادی وی قرار می‌دهد. کار‌شناسان پلیس پس از بررسی‌های بسیار، دریافتند فرد یا افرادی، اقدام به نصب یک دستگاه شنود داخل ماشین این خانم کرده بودند و از طریق شنود مکالمات این زن، اسرار کاری و خانوادگی وی را ضبط و از طریق یک ایمیل ساختگی، اقدام به انتشار آن‌ها کرده‌اند.


وی اضافه کرد: نهایتاً مشخص شد همسر وی که مدتی است با او متارکه کرده، با نصب این دستگاه شنود قصد ضربه زدن به همسر سابقش را داشته تا از این طریق و با تحت فشار قرار دادنش، حضانت فرزندانش را از وی بگیرد.


 اخبار حوادث - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------