آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عامل ترویج "اعمال بی‌شرمانه" دستگیر شد/ متهم نادانی را انگیزه اعمالش اعلام کرد




اخبار حوادث  - عامل ترویج "اعمال بی‌شرمانه" دستگیر شد/ متهم نادانی را انگیزه اعمالش اعلام کرد

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: با کسب آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از آسیب‌های آن در امان خواهیم ماند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد قاسملو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، یک مورد پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی که اقدام به ترویج اعمال منافی عفت در بین جوانان می‌نمود، شناسایی و دستگیری افراد متخلف در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: با بهره‌گیری از شگردهای خاص پلیسی و مهندسی اجتماعی، رد پایی از هویت واقعی کاربر متخلف استخراج و با هماهنگی مقام قضایی، متهم به طور کامل شناسایی و دستگیر شده و به این پلیس انتقال یافت.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات فنی، متهم به اتهام وارده اعتراف و انگیزه‌ خود را نادانی و جهل اعلام کرد، از این رو بنا به دستور مقام قضایی کلیه‌ی تجهیزات رایانه‌ای متهم جمع‌آوری و نسبت به اجرای دستورات صادره در خصوص این پروفایل اقدامات لازم معمول شد.
 
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: نادانی، جهالت و عدم شناخت درست از شبکه‌های اجتماعی یکی از دلایل به دام افتادن افراد در این شبکه‌هاست از این رو پلیس فتا توصیه می‌کند افرادی که به فضای مجازی و به ویژه شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شوند اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنند چرا که عدم آگاهی در این زمینه مطمئناً عواقب سوئی را برای کاربران خواهد داشت که غیرقابل جبران بوده و گاها منجر به از هم پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------