آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نزاع جمعی در اردبیل از خیابان تا داخل بیمارستان



 اخبار حوادث  -  نزاع جمعی در اردبیل از خیابان تا داخل بیمارستان

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با رد برخی ادعاهای رسانه ای درباره حمله اراذل و اوباش به بیمارستان فاطمی اردبیل گفت: حمله ای در کار نبود و این حادثه به یک نزاع جمعی در بیرون از بیمارستان مربوط می شود.

'ناصر عتباتی' روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا، گفت: یک نزاع گروهی که شب گذشته در یکی از محلات حاشیه اردبیل به وقوع پیوسته بود در نهایت به داخل بیمارستان فاطمی کشیده شده و هیچ طرح و نقشه قبلی برای حمله و هجوم به بیمارستان وجود نداشته است.
 
وی بیان کرد: فرار یکی از طرفین دعوا به داخل بیمارستان و تعقیب وی از سوی چند نفر، این نزاع را به داخل بیمارستان کشید که ماجرا در نهایت با دخالت نیروهای انتظامی پایان یافت.
 
یکی از مسوولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تایید خبر درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل گفت: دو تن از نگهبانان بیمارستان با ضربه چاقو و چماق و یک مامور نیروی انتظامی نیز با چاقو مصدوم شده اند.
 
بر اساس اظهارات رسمی و غیر رسمی درگیری و نزاع جمعی ابتدا در محله وحدت اردبیل روی داده و درپی انتقال یکی از مجروحان به بیمارستان فاطمی دو طرف نزاع و خانواده آنها این درگیری را به محوطه بیمارستان کشانده اند.
 
به گفته شاهدان عینی،طرفین دراین درگیری ها ازسلاح سرد استفاده کرده و پس از کشیده شدن نزاع به بیمارستان و شدت درگیریها، نیروهای کمکی نیروی انتظامی با پرتاب گاز اشک آور موفق به توقف درگیری و بیرون راندن عوامل نا آرامی به خارج از بیمارستان شدند.
 
مسوولان نیروی انتظامی استان اردبیل از هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه خودداری می کنند اما گفته می شود که تنی چند از عوامل این نزاع و درگیری توسط پلیس دستگیر شده اند.


دادستان اردبیل نیز با تایید زخمی شدن چند نفر در این درگیری گفت: برای این منظور پرونده ای در دادگستری تشکیل و بر رسیدگی سریع به موضوع دستور اکید داده شده است.

 

  اخبار حوادث  - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------