قتل خواهر و برادرزن به خاطر ارثیه



اخبار حوادث  - قتل خواهر و برادرزن به خاطر ارثیه

مرد جنایتکار که به خاطر اختلاف بر سر ارثیه، خواهر و برادرزنش را کشته بود، پس از دو ماه به قتل اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، سی ام شهریور امسال ماموران پلیس در جریان قتل زن جوانی در یکی از محله های شهرستان دورود در استان لرستان قرار گرفتند.

تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شدند، دختر جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

تحقیقات نشان می داد، دختر جوان به نام لیلا همراه برادرش در این خانه زندگی می کردند که همزمان با این جنایت برادرش به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

تجسس ها ادامه داشت تا این که کشف جسد مرد جوانی در حاشیه شهر به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در محل دریافتند جسد کشف شد متعلق به برادر لیلا است.

در ایتدا این فرضیه مطرح شد که پسر جوان پس از قتل خواهرش دست به خودکشی زده است، اما با بررسی صحنه قتل و نحوه اصابت گلوله مشخص شد این فرضیه صحت ندارد و خواهر و برادر با شلیک از یک اسلحه به قتل رسیده اند.

سرهنگ قدرت الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی لرستان در این باره به جام جم گفت: پس از تحقیقات مقدماتی به داماد خانواده به نام کامران مشکوک شدیم، اما او مدعی بود شب حادثه در خانه بوده و این موضوع از سوی همسرش هم تائید شد.

وی افزود: با کشف سرنخ هایی کامران به عنوان متهم به قتل دستگیر و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد، به خاطر اختلاف بر سر تقسیم ارث پدری همسرم دست به این جنایت زدم.مرد جنایتکار گفت: شب حادثه با سلاح کلتی که داشتم سراغ خواهر زنم رفته و او را با شلیک گلوله کشتم. بعد به برادر زنم زنگ زدم و از او خواستم برای گردش به بیرون شهر برویم. حدود ساعت 9 و 30 دقیقه شب با دومین قربانی خود به حاشیه شهر رفته و او را هم با شلیک گلوله کشتم. بعد از قتل به خانه آمده و همسرم را مجبور کردم که شهادت بدهد شب حادثه در خانه بوده ام.

به گفته رئیس پلیس آگاهی لرستان، تحقیقات از متهم و نقش احتمالی همسرش در این جنایت ادامه دارد.


  اخبارحوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------