درخواست طلاق به خاطر گم شدن حلقه ازدواج




اخبار حوادث  - درخواست طلاق به خاطر گم شدن حلقه ازدواج/ زن جوان: فکر می‌کنم شوهرم به من خیانت می‌کند

زن جوان که به خاطر گم شدن حلقه شوهرش به او مشکوک شده بود به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از شوهرش جدا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين زن وقتي درخواست طلاق خود را به قاضي شعبه 268 دادگاه خانواده ارائه كرد در خصوص علت آن گفت: من 6 ماه است که با "فرهاد" شوهرم ازدواج کرده ام. اما نمی دانم چرا حس می کنم که دارد به من خیانت می کند.

وی ادامه داد: وقتی با فرهاد ازدواج کردم تازه یک ماه بعد از زندگی مشترکمان یک شب فرهاد خیلی دیرتر از همیشه به خانه آمد. وقتی داشتم علت دیر آمدنش به خانه را می پرسیدم متوجه شدم که حلقه ازدواجمان در دستش نیست. خیلی تعجب کردم که فرهاد گفت حلقه را گم کرده است. او گفت زمانیکه حلقه را برای شستن دستش از انگشتش در آورده یادش رفته دوباره دستش کند و زمانی متوجه این موضوع شده که حلقه گم شده بود.

زن جوان گفت: خیلی از دست او ناراحت شدم اما اصلا به روی خودم نیاوردم. چند روز بعد از آن "فرهاد" به خاطر اینکه دید من خیلی از این موضوع ناراحتم رفت و یک حلقه دیگر برای خودش خرید. من هم وقتی دیدم او برای خودش باز هم حلقه خریده خیالم کمی راحت تر شد.

وی بیان داشت: مدتی گذشت تا اینکه چند شب پیش دوباره فرهاد به خانه آمد و من دیدم که باز هم حلقه در دستش نیست. او هم اینبار خیلی هول شده بود و نمی دانست که باید چه بگوید. فرهاد برای بار دوم حلقه ازدواجمان را گم کرده بود و من آن زمان بود که دیگر مطمئن شدم شوهرم خیلی مشکوک است. من احساس می کنم او به من خیانت می کند برای همین نمی خواهد که حلقه ازدواج را دستش کند. من دیگر نمی توانم به زندگی با شوهرم ادامه بدهم و می خواهم از او برای همیشه جدا شوم.

بعد از حرف های زن قاضی شوهر وي را به دادگاه احضار كرد.


 اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------