اصرار بر بی‌گناهی یک پزشک در مرگ پسر 3 ساله‌اش



    اخبار حوادث  - اصرار بر بی‌گناهی یک پزشک در مرگ پسر 3 ساله‌اش

 یک پزشک در ماجرای مرگ مرموز پسر سه ساله‌اش تحت تعقیب جنایی قرار گرفت.«پارسا» سه ساله روز یازدهم آذرماه سال گذشته از بالکن طبقه پنجم خانه‌شان در خیابان ستارخان سقوط کرد و در دم جان باخت.همزمان با این حادثه پلیس و اورژانس در جریان قرار گرفتند، امدادگران اورژانس با حضور در محل و معاینه پسر سه ساله مرگ وی را تأیید کردند. مأموران پلیس نیز در نخستین اقدام به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند.

در بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد هنگام حادثه پارسا و پدرش در خانه تنها بودند. بنابراین پدر پارسا که جراح عمومی است تحت بازجویی‌های فنی پلیس قرار گرفت.پزشک جوان در مراحل بازجویی مدعی شد پسرش در حال بازی و شیطنت‌های کودکانه بوده و یک لحظه با استفاده از غفلت پدر به بالکن رفته و این سقوط هولناک رخ داده است.برخلاف ادعای «ناصر»، مادر پارسا با ادعایی جدید به دادسرا مراجعه و از همسرش به جرم قتل پارسا کوچولو شکایت کرد.

 

زن جوان به بازپرس پرونده گفت: مدتی بود رفتارهای همسرم تغییر کرده بود. او دیگر به فکر زندگی و فرزندمان نبود. بی‌تفاوتی‌های وی آزارم می‌داد به همین دلیل سعی کردم دلیل تغییر رفتارش را بیابم. در حالی که سعی می‌کردم به خاطر آینده پارسا زندگی‌ام را از نابودی نجات دهم به رد پای زنی رسیدم که همسرم به وی وعده ازدواج داده بود.مشکلات و اختلافات ما به حدی بالا بود که ناصر مرا از خانه بیرون کرد. حدود 12 روز بود که در خانه پدرم بودم که خبر مرگ پسرم را شنیدم. ناصر با قتل پارسا می‌خواست مرا طلاق داده و به راحتی با زن دیگری زندگی کند. بازپرس جنایی تهران پس از شنیدن ادعای مادر پارسا کوچولو تا انجام مراحل بازپرسی، پدر پارسا را با قرار وثیقه آزاد کرد.


ادعای جدید
صبح روز دوشنبه 10 آذرماه سال جاری، ضامن ناصر متهم به قتل سند خود را از دادسرا پس گرفت و بازپرس سپیدنامه وی را برای انجام بقیه مراحل دادرسی احضار کرد.


هنگامی که ناصر در شعبه 10 دادسرای امور جنایی در برابر بازپرس سپیدنامه قرار گرفت، ادعا کرد: روز حادثه با دیدن رفتار ناشایست پارسا و سخنان نادرست او ناراحت شدم و برای تنبیه کردن وی، او را داخل یکی از اتاق‌ها زندانی کردم که متوجه اشتباهش شود اما او به بالکن رفته و از آنجا سقوط کرده است.به گزارش خبرنگار شوک، تحقیقات تکمیلی و بررسی بیشتر این پرونده همچنان در دستور کار قرار دارد.

 

  اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------