بازداشت پدرو پسري با 110 فقره بدل اندازي




 اخبار حوادث  - بازداشت پدرو پسري با 110 فقره بدل اندازي

سرکلانتر نهم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از دستگيري پدر و پسري که اقدام به بدل اندازي و سرقت از سالمندان در جنوب پايتخت مي‌کردند خبر داد و افزود:متهمان در بازجويي هاي پليسي تاکنون به 110فقره سرقت معترف شده اند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ ‘ خليل شهبازي ‘ گفت: با شکايت تعدادي از شهروندان سالمند در محدوده کلانتري 168، 13 آبان در خصوص کلاهبرداري و بدل اندازي دو مرد، ماموران دايره تجسس کلانتري بلافاصله تحقيقات خود را براي شناسايي آنها آغاز کردند.

وي افزود: با گرفتن مشخصات ظاهري متهمان از شاکيان پرونده مشخص شد آنها که ‘ ف’ و’ ب’ نام دارند پدر و پسر سابقه داري هستند که به علت کلاه برداري در جنوب پايتخت چندين مرتبه بازداشت شده اند.

سرکلانتر نهم پليس پايتخت تصريح کرد: با شناسايي مخفيگاه متهمان و گرفتن مجوز قضايي ماموران کلانتري 168، 13 آبان بلافاصله براي دستگيري آنها وارد عمل شدند و با زير نظر گرفتن منزل نامبردگان در يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند آنها را هنگام خروج از منزل بازداشت کنند.

وي گفت: با انتقال متهمان به کلانتري آنها مورد بازجويي قرار گرفتند که طي بازجويي هاي انجام شده آنها تاکنون به 110 فقره سرقت اعتراف کرده اند و ماموران متهمان را بعد از تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي به پايگاه نهم پليس آگاهي انتقال دادند.

 اخبار حوادث  - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------