آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

"نقشه سیاه" زن جوان برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش + عکس




 اخبار حوادث  - "نقشه سیاه" زن جوان برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش + عکس

زن عاشق پیشه برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش سناریوی پلیدی را برنامه ریزی کرد که سرانجام پس از فاش شدن نقشه‌اش دستگیر و به زندان افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "چارمین ویلسون” پرستار 25 ساله ای است که مردی را که فقط یک بار با او ارتباط نا مشروع برقرار کرده بود، با کودک 2 دوستش فریب داد تا مرد ساله 31 ساله به نام " لیام گریفیث"  گمان کند آن کودک فرزند اوست و در کنار پرستار بماند.

 

اخبار,اخبارحوادث, نقشه سیاه  زن جوان برای ماندن در کنار مرد مورد علاقه‌اش

           
خانم " ویلسون " 25 ساله  کودک دوست خود را زمانی که خانه او مهمان بود، دزدید. پرستار کلاهبردار از شغلش در بیمارستان سوء استفاده کرده و یک آزمایش DNA  تقلبی و یک گواهی تولد جعلی را به عنوان مدرک تهیه کرده بود تا آقای " گریفیث" را متقاعد کند که آن پسر دزدیده شده 2 ساله فرزند آنهاست .
 
. آقای " گریفیث" و خانم " ویلسون" یکدیگر را زمانی که بسیار مست بودند،در یک کافه در سال 2012 ملاقات کرده بودند و چند روز پس از آن آقای " گریفیث" به " ویلسون" گفته بود دیگر نمی خواهد او را ببیند . 
 
خانم " ویلسون" که بسیار به او علاقه مند شده بود بارها با ترفند های مختلف تلاش کرده بود تا کاری کند آقای " گریفیث"  با او بماند. با وجود پافشاری های بسیار خانم " ویلسون"  ،آقای " گریفیث"  سرانجام مجبور شد تا شماره تلفنش را عوض کند و همچنین او را از صفحه های اجتماعی اش حذف کند. 
 
اما این 2 نفر اخیرا به طور اتفاقی یکدیگر را در بیمارستانی که " ویلسون"  در آن کار می کرد دوباره ملاقات کردند. مدتی بعد خانم " ویلسون" که کودک 2 ساله دوستش را دزدیده بود با مدارک جعلی از قبل آماده شده پیش آقای " گریفیث" برد و ادعا کرد این کودک پسر اوست. 
 
.آقای " گریفیث" نیز بی خبر از حقه  " ویلسون" یک وابستگی عمیق احساسی با کودکی که گمان می کرد فرزندش است ، برقرار کرده بود. آقای " گریفیث" پس از آن  تصمیم گرفت در باغ خانوادگی شان خانه ای بسازد تا  با خانم "ویلسون" و به همراه کودکی که گمان می کرد پسرش است ، زندگی کنند .اما دروغ خانم " ویلسون" چندی بعد زمانی که آقای " گریفیث" عکسی از خود و پسر کوچکش را در شبکه اجتماعی اش گذاشته بود ، افشا شد. 
 
.وقتی که یکی از بستگان والدین حقیقی کودک ،عکس پسر کوچک را در شبکه اجتماعی دیده بود و به والدین حقیقی او خبر داد. پس از آن خانم " ویلسون به سرعت به اتهام کلاهبرداری و جعل مدارک تولد نوزاد دستگیر شد.
 
وکیل " ویلسون" در دادگاه گفت: او این حقه را زد تا از این طریق بتواند در کنار آقای " گریفیث" که عاشقش بود بماند. 
 
  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------