آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تجاوز به کودکان در پایگاه پلیس/ پلیس بازنشسته جنایت‌های افسران را فاش کرد




 اخبار حوادث  - تجاوز به کودکان در پایگاه پلیس/ پلیس بازنشسته جنایت‌های افسران را فاش کرد

به گزارش پلیس واشنگتن دی سی، گروهبان پلیس که در حین انجام تعرض جنسی به دختر بچه‌ 5 ساله دستگیر شده بود به حکم بازنشستگی زود هنگام محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسوشیتدپرس، پس از رسانه‌ای شدن پرونده گروهبان پلیس در انجام تعرض جنسی به کودکان، در دادگاه تشکیل شده پس از دریافت حکم بازنشستگی زودهنگام به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

انتشار نام قربانی 5 ساله این حادثه در روزنامه "میل ساندی" منجر به افشا هویت این گروهبان پلیس در دفتر اداره پلیس واشنگتن دی سی شد.

این گروهبان با سابقه 30 ساله در حالی که از کار برکنار شد و دیگر افسران پلیس نیز بنا به اظهارات وی مورد اتهام تعرض جنسی به کودکان قرار گرفتند، تیم کارگاه ویژه‌ای منحصرا برای رسیدگی به این شکایت از جانب چند قربانی و این گروهبان به صورت شبانه‌روزی تحقیقات گسترده‌ای را با در نظر گرفتن نتایج DNA و گزارش پزشکی قانونی آغاز کرده‌اند.

شکایت ‌تکان‌دهنده‌ای در ارتباط با تعرض جنسی افسران در دفتر پلیس که بنا به درخواست افسران خاطی معدوم می‌شد موضوعی بود که از جانب گروهبان اخراج شده مطرح شده است.

بنابر گزارش منتشر شده در نشریه "میل ساندی" اتهامات تجاوز جنسی در میان افسران و درجه‌داران پلیس واشنگتن دی سی مانند یک طوفان در حال گسترش و فراگیر شدن است.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------