4 سال فداکاری زن عاشق پیشه برای تحصیل شوهرش/ درخواست مهریه پس از رفتن به سربازی




 اخبار حوادث -  4 سال فداکاری زن عاشق پیشه برای تحصیل شوهرش/ درخواست مهریه پس از رفتن به سربازی

زن جوان وقتی همسرش به سربازی رفت راهی دادگاه خانواده شد و مهریه اش را به اجرا گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی به دادگاه خانواده رفت و مهریه 600 سكه ای اش را به اجرا گذاشت. 
 
وی درخصوص علت آن به رییس شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: 4 سال است که با شوهرم ازدواج کرده ام. وقتی شوهرم به خواستگاری‌ام آمد فهمیدیم که او هنوز به سربازی نرفته است. 
 
وی ادامه داد: من كه عاشق مهران بودم و برای زندگی در كنارش لحظه شماری می كردم با گریه و التماس از پدرم خواستم تا با ازدواج ما موافقت كند. بالاخره او راضی شد و من و مهران پای سفره عقد نشستیم و زندگیمان را شروع كردیم. 
 
زن جوان افزود: مهران كار مناسبی نداشت و هرجا می‌رفت وقتی متوجه می شدند به خدمت نرفته استخدامش نمی كردند. به خاطر همین مدتی بیكار بود و من ناچار شدم كار كنم تا خرج زندگیمان تامین شود. با هزار سختی زندگیم را حفظ كردم با این وجود مهران حاضر نمی شد راهی خدمت شود. حتی برایش دفترچه هم خریدم اما تحصیل و دانشگاه را بهانه كرد. او درس می خواند و من كار می كردم تا خرج دانشگاه و زندگیمان را تامین كنم. خیلی عذاب كشیدم و جرات نمی كردم به كسی هم حرفی بزنم. تا اینكه مهران مدتی قبل مدرك كارشناسی ارشد را هم گرفت و كارخوبی هم پیدا كرد. 
 
وی بیان داشت: سپس دفترچه گرفت تا به خدمت سربازی هم برود اما ما در این مدت خیلی با هم درگیر شدیم. مهران اصلا به خواسته های من توجهی نمی کرد و انگار نه انگار كه من 4 سال فداكاری كردم تا درسش را بخواند. حالا او تحصیلكرده بود و من دیپلمه. با هم به شدت درگیرشدیم و آن شب حرف هایی از مهران شنیدم كه باورم نمی شد. برای همین تصمیم گرفتم وقتی او راهی خدمت سربازی شد به دادگاه بیایم و مهریه ام را به اجرا بگذارم.
 
بعد از اظهارات این زن جوان، قاضی دستور احضار همسر وی را صادر كرد و رسیدگی به این پرونده به جلسه آینده موكول شد.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------