هفت‌تیرکش فراری در "سنگر" دستگیر شد




 اخبار حوادث  - هفت‌تیرکش فراری در "سنگر" دستگیر شد/ مشارکت در قتل و ضرب و جرح مردم در پرونده مرد خلافکار

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شرور و ضارب سابقه دار فراری توسط مأموران این استان در شهرستان "سنگر" استان گیلان خبر داد.

سرهنگ "علی کاشانی" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از سوی مراجع قضایی به پلیس امنیت عمومی مبنی بر تحت تعقیب بودن یک شرور و ضارب فراری سابقه دار اهل یاسوج، دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

کاشانی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط متهم فراری به شروع یک فقره قتل، ضرب و جرح و حمل و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز در سطح شهر یاسوج، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

وی گفت: در تحقیقات مأموران محل‌های تردد و مخفیگاه متهم فراری در شهرستان "سنگر" استان گیلان شناسایی که پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یاسوج منتقل شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: براساس تحقیقات، این متهم جزو اراذل و اوباش معروف شهر یاسوج و از مخلان نظم و امنیت عمومی است که ضرب و جرح عمدی و تعدادی از تیراندازی‌های هفته‌های اخیر در معابر عمومی شهر نیز از دیگر اتهامات این فرد می‌باشد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------