بریدن گوش دختر جوان برای آشتی با همسر/ مرد جنایتکار به 2 قتل اعتراف کرد + عکس



 اخبار حوادث  - بریدن گوش دختر جوان برای آشتی با همسر/ مرد جنایتکار به 2 قتل اعتراف کرد + عکس

متهم پس از ارتکاب دومین جنایت ، در کمتر از 24 ساعت دستگیر و به هر دو جنایت اعتراف کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 07:30 مورخه 23  آذر ماه ، کشف جسد متعلق به خانم جوانی در منطقه یافت آباد – اتوبان الغدیر به کلانتری 153 شهرک ولی عصر اعلام شد . 
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به زنی حدودا  30 – 25 ساله با آثار سوختگی ضعیف بر روی لباس ها بوده که قاتل یا قاتلین اقدام به بریدن هر دو گوش وی کرده اند .
 

اخبار,اخبارحوادث, بریدن گوش دختر جوان برای آشتی با همسر

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :  
با اعلام خبر به پلیس آگاهی و دادسرای جنایی ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بهمراه بازپرس ویژه قتل  در محل کشف جسد حاضر ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
کشف همزمان دو پرونده  :  
در شرایطی که هویت جسد مقتوله هنوز برای کارآگاهان شناسایی نشده بود ، کارآگاهان اداره دهم موفق به دستگیری عامل جنایت پرونده "قتل راننده آژانس خودرو در شهرک ولی عصر شدند" که دستگیری این شخص منجر به کشف پرونده قتل زن ناشناس شد .

پرونده جنایت اول :  
اطلاعات پرونده قتل راننده آژانس خودرو حکایت از آن داشت که در مورخه    4 مرداد مرداد ماه امسال جسد ناشناسی در اتوبان آزادگان کشف ، پس از شناسایی هویت جسد مشخص می شود مقتول راننده ی آژانس کرایه خودرو در شهرک ولیعصر بوده است . 
 
در ادامه تحقیقات مشخص شد ، مقتول در مورخه 4 مرداد ماه ده دقیقه پس از سوار کردن یک مسافر از مقابل آژانس اقدام به پیاده نمودن مسافر خود نموده ! و پس از آن ، جسد وی در اتوبان کشف می شود ؛ خودرو پراید وی نیز چند روز بعد و به صورت رها شده در شهرک ولیعصر کشف شد . 
 
در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت قاتل بنام مجید . ع ( 24 ساله ) شدند که با انگیزه داشتن بدهی مالی به مقتول اقدام به ارتکاب جنایت کرده و پس از آن متواری شده بود .
 

اخبار,اخبارحوادث, بریدن گوش دختر جوان برای آشتی با همسر

پرونده جنایت دوم :  
با دستگیری متهم پرونده قتل راننده آژانس که ساعت 22:30 مورخه 24 آذر ماه ، در حین تردد با یک دستگاه خودرو پراید در شهرک ولیعصر شناسایی و دستگیر شد ، بلافاصله بازرسی از مخفیگاه وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که شواهد و دلایل بدست آمده از داخل مخفیگاه متهم ، وی را مجبور به اعتراف جنایتی دیگر و قتل زن ناشناس می نماید . 
 
کارآگاهان اداره دهم در زمان بازرسی مخفیگاه متهم در شهرک اندیشه به محتویات یک قوطی حاوی الکل مشکوک شده ، در بررسی های بیشتر مشخص می شود که دو عدد گوش متعلق به انسان در داخل قوطی الکل قرار دارد ! . 
 
با توجه به کشف جسد زن ناشناس در مورخه 23 آذر ماه  که  هر دو گوش آن بریده شده بود ، کارآگاهان به تحقیق از متهم پرداخته و متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت ، به جنایت دوم نیز اعتراف می نماید .
 
اعترافات متهم در خصوص جنایت دوم :  
متهم پرونده که پس از بدست آمدن سایر دلایل و مدارک بدست آمده از داخل مخفیگاهش از جمله کشف گوشی تلفن همراه مقتوله چاره ای جز اعتراف نداشت ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : حدودا چند ماه پیش با مقتوله بنام معصومه آشنا شدم و همین موضوع باعث شروع اختلافات شدید من با همسر و خانواده ام شد ؛ ..... ؛ روز جنایت با چاقو چند ضربه به گردن مقتوله زده و برای ثابت کردن حرف هایم به همسرم ، تصمیم گرفتم تا گوش های مقتوله را بریده و به خانه ببرم تا به همسرم نشان بدهم !!!! . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به آغاز تحقیقات جهت شناسایی خانواده مقتوله ، در ادامه اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم به هر دو جنایت ، متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات در خصوص صحت اظهارات متهم بویژه در خصوص پرونده جنایت دوم در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ".

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------