دستگیری 3 برادر قاتل پس از 10 سال



 اخبار حوادث  - دستگیری 3 برادر قاتل پس از 10 سال

سه برادر که پس از قتل دامادشان با تغییر چهره و هویت زندگی مخفیانه‌ای داشتند، پس از ده سال دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، چند روز پیش ماموران پلیس امنیت شهرستان رفسنجان هنگام گشتزنی در یکی از محله های این شهر به خودروی پژویی با سه سرنشین که با سرعت بالایی در حرکت بود، ظنین شدند.

آنها با اخطار به راننده، از وی خواستند توقف کند و مدارک هویتی اش را به پلیس نشان دهد که او از این کار خودداری کرد و بسرعت دور شد. با فرار راننده ماموران به تعقیبش پرداختند و در ادامه این تعقیب و گریز خودروی موردنظر را متوقف و هر سه سرنشین آن را دستگیر کردند. با انتقال آنها به مرکز پلیس ماموران متوجه شدند متهمان هیچ گونه مدارک هویتی همراه ندارند و چهره هایشان نیز ماهرانه گریم شده است.

در این مرحله ماموران به بازجویی از آنها ادامه داده که مشخص شد، این افراد سه برادر هستند که از سال 1383 به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس بودند.

متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان قرار گرفتند و بازجویی از آنها دوباره از سر گرفته شد.

این سه برادر جداگانه بازجویی شدند و اظهارات متناقضی را بیان کردند تا این که ماموران موضوع دستگیری آنها را به خانواده مقتول اطلاع دادند که آنها با حضور در مرکز پلیس و مواجهه حضوری با سه متهم، آنها را شناسایی و به عنوان عاملان قتل پسر جوانشان معرفی کردند.

متهمان که راهی جز بازگو کردن حقیقت نداشتند بناچار به جرمشان اعتراف کردند. یکی از آنها در اظهاراتش به پلیس گفت: بر سر مسائل خانوادگی با دامادمان اختلاف داشتیم تا این که روز حادثه او همراه برادرش ما را در خیابان دید که من و دو برادرم با آنها درگیر شدیم و همزمان با بالاگرفتن این دعوا ما سه نفر با چاقوهایی که همراه داشتیم، دامادمان و برادرش را زخمی کردیم که او فوت کرد و برادرش جان سالم به در برد.

متهم اضافه کرد: از آن زمان زندگی مخفیانه من و دو برادرم شروع شد. ما با چهره های گریم شده و با هویت جعلی به شهر های مختلف سفر می کردیم. با گذشت ده سال از وقوع حادثه، تصمیم به بازگشت به شهرمان و ملاقات با خانواده هایمان گرفتیم. این بار هم چهره هایمان را گریم کردیم تا وارد شهر شویم که ماموران به ما مشکوک شده و پس از ده سال گرفتار شدیم.

سرهنگ محمد مهدوی نیا، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم، دو برادر وی نیز گفته هایش را تائید کردند و گفتند در قتل دامادشان نقش داشته اند. با صدور قرار قانونی برای متهمان، آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کنند.

 

 اخبارحوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------