«مدیر عامل» فراری دستگیر شد



 اخبارحوادث -  کلاهبرداری 1.5 میلیارد ریالی با فروش مسکن مهر
«مدیر عامل» فراری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از کشف کلاهبرداری یک و نیم میلیارد ریالی واحدهای آپارتمانی مسکن مهر پرند خبر داد.

سرهنگ جعفر علیزاده گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی شکایت شخصی مبنی بر فروش واحدهای آپارتمانی مسکن مهر از پروژه 160 واحدی شهر پرند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی مخفیگاه مدیر عامل شرکت پیمانکار را که با فروش غیرمجاز و کلاهبرداری از مردم فراری بود شناسایی و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد محل شده و متهم به نام «ی-ر» را در رباط کریم دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ علیزاده گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اظهار داشت که با همدستی یک نفر دیگر به نام «ح-ز» اقدام به فروش غیرمجاز واحدهای آپارتمانی واقع در پرند به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کرده است.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی سریعا مخفیگاه همدست متهم دستگیر شده را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در پرند دستگیر کردند که متهم در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود و کلاهبرداری و فروش غیرقانونی اعتراف کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران، کلاهبرداران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

چندی پیش نیز فردی که با هویت جعلی و معرفی خود به عنوان نماینده مسکن مهر در شهر پرند شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از 50 فرد متقاضی مسکن مهر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. 


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------