نوعروس سارق با شلیک پلیس راهی بیمارستان شد




 اخبار حوادث  - نوعروس سارق با شلیک پلیس راهی بیمارستان شد

دختر جوانی که با همدستی شوهرش اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در سطح غرب تهران می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 6 و 10 دقیقه 21 آذر ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 133 شهر زیبا در حال گشت زنی در آدرس شهر زیبا، خیابان مخابرات بودند که به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که دارای دو نفر سرنشین  زن و مرد بود مشکوک شده و آنان را تحت نظر قرار دادند.

در ادامه ماموران با زیر نظر گرفتن متهمان مشاهده کردند که زن جوان از خودرو پیاده و به سمت یک دستگاه خودرو پژو 206سفید رنگ که در حاشیه خیابان پارک بود رفت و قصد خم کردن درب خودرو را دارد و متهم دیگر پشت فرمان خودروی خود بود که واحد گشت به محض رویت سرقت به قصد دستگیری به متهمان نزدیک شدند.

متهمان با مشاهده چراغ گردان واحد گشت از محل متواری و واحد گشت فوق با بکاربردن آژیر خودرو گشت و بلندگو به جهت متوقف نمودن خودرو عملیات خود را آغاز کردند.

پس از دقایقی تعقیب و گریز ماموران به ناچار اقدام به شلیک دو تیر جنگی از سلاح کمری به سمت خودرو نموده که موفق به دستگیری متهمان نشدند و نامبردگان با استفاده از تاریکی هوا فرار کردند.

در ادامه ساعت 11 همان روز ماموران مطلع شدند که عوامل کلانتری 135 آزادی خودروی پراید بلاصاحبی را در شهرک اکباتان کشف کرده اند که ماموران انتظامی پس از حضور در محل متوجه شدند که پراید رها شده متعلق به سارقان متواری است.

از طرفی ساعت 11 و 30 دقیقه همان روز عوامل حراست بیمارستان امام خمینی با 110 تماس گرفته و از حضور خانمی جوان که به دلیل تیر خوردگی به پهلو در بیمارستان بستری شده بود، خبردادند.

ماموران پس از حضور در کلانتری مشاهده کردند که دختر مجروح همان سارق پژو 206 است که با همدستش از دست پلیس فرار کرده بودند. در ادامه ماموران توانستند همدست زن جوان به نام "مهران" را که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده بودند را دستگیر کنند.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.

  اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگار ان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------