آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

"مرد خطرناک" گالیکش روانه زندان شد



اخبار,اخبارحوادث,شرور


 اخبار حوادث  -  "مرد خطرناک" گالیکش روانه زندان شد/ پایان 5 سال فرار از دست پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش از دستگیری شرور فراری پس از 5 سال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلام رضایی فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در هفته گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان موفق شدند پس از مدت‌ها فعالیت اطلاعاتی و پلیسی و با بكارگیری منابع مختلف خبری متهم فراری به نام "عابدین" را که تحت تعقیب مراجع قضایی بود را در یك عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش ادامه داد: این فرد به اتهام ضرب و شتم با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت، نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی در شهرستان و ایجاد مزاحمت تحت تعقیب مراجع قضایی بود كه با تلاش‌های ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان دستگیر شد.
 
سرهنگ غلام رضایی عنوان كرد: متهم از سال 88 به علت راه بندان و ایجاد مزاحمت برای رانندگان و شهروندان و شكستن شیشه خودروها و شرب خم در شب چهارشنبه سوری تحت تعقیب بوده و به صورت دائم با تغییر محل زندگی و مخفی شدن، خود را از دید مامورین پنهان می‌كرد.   
 
فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش بیان كرد: متهم "عابدین" كه از آن روز تا به حال تحت تعقیب مراجع قضایی بوده و دستگیری وی در دستور كار پلیس قرار گرفته بود متواری شده تا اینكه پس از 5 سال فرار، روزهای گذشته توسط پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
 
سرهنگ رضایی خاطر نشان كرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام كار اطلاعاتی و پلیسی در هفته جاری این شرور را دستگیر و تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------