خشم آتشین شوهر سالخورده، خودش و همسرش را خاکستر کرد/ پایان هولناک خیانت زن 55 ساله + تصاویر




 اخبار حوادث  - خشم آتشین شوهر سالخورده، خودش و همسرش را خاکستر کرد/ پایان هولناک خیانت زن 55 ساله + تصاویر

مرد 61 ساله چینی بعد از آنکه همسرش را در کافه‌ای با مرد دیگری می‌بیند خود و همسرش را در آتش به خاکستر تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ "چانگ هسو " مرد 61 ساله چینی که از همسر فاسدش کینه داشت ، بعد از تعقیب و جاسوسی زنش خانم " لی " 55 ساله او را در حال ارتباط نامشروع با مرد دیگری در کافه دید.
 

اخبار,اخبار حوادث ,خیانت , آتش  سوزی

 

 همسایه این زوج آقای " چو لی " می گوید : بین آنها همیشه جرو بحث وجود داشت و  همیشه صحبت در مورد مرد دیگری بود که زن 55 ساله عاشق او شده بود.

وی ادامه داد: اما در شب آتش سوزی جر و بحث آنها دیگر یک دعوای معمولی نبود و به یک ماجرای کشنده تبدیل شد و بعد از جرو بحث آنها، ما همسایه ها همه بوی دود شدیدی را حس کردیم.

اخبار,اخبار حوادث ,خیانت , آتش  سوزی

 

همسایه این زوج افزود : ما به سرعت به سمت خانه این زوج رفتیم تا ببینیم چه کاری میتوانیم برای آنها انجام دهیم اما کل آپارتمان آنها در اتش سوخته بود. من شنیدم که آقای  "هسو " در بین جروبحثشان فریاد می زد : "امشب همه ما با هم میمیریم".

وی در ادامه گفت: بیشتر از 1 ساعت طول کشید تا آتش‌نشان ها موفق به مهار آتش مهیب شوند و سپس آنها دو جسد کاملا سوخته، بطری های بنزین  و یک چاقو را به همراه جسد ها در خانه کشف کردند.

اخبار,اخبار حوادث ,خیانت , آتش  سوزی

 
پلیس اظهار داشت: در ارتباط با این پرونده به دنبال فرد دیگری نمی گردند، چرا که تمام شواهد و مدارک حاکی از آن است  که آقای "هسو" مسبب حمله به همسرش با چاقو و آتش سوزی است.

پسر این زوج " تانگ هسو " 30 ساله اظهار داشت :من یک سال پیش از آن خانه بیرون آمدم چرا که دیگر قادر نبودم جر و بحث های مکرر آنها را تحمل کنم.


 اخبار حوادث  - باشگا ه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------