سرقت با "لهجه عربی"!/ زن و مرد سالخورده اعضای باند سرقت




اخبار حوادث  -  سرقت با "لهجه عربی"!/ زن و مرد سالخورده اعضای باند سرقت

فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری چهار عضو یک باند حرفه‌ای سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان با لهجه‌ای خارجی و تحت عنوان توریست اقدام به سرقت می‌کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سید علی اکبر میری در جمع خبرنگاران افزود: وقوع سرقت‌های مشابه در سطح شهرستان ماموران پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با پیگیری سریع موضوع متهمان این پرونده را دستگیر کنند.
 
وی افزود: تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس به سرعت در حال انجام بود که گزارشی مبنی بر فعالیت‌های جدید این باند در سطح شهرستان دریافت و تیم ویژه‌ای مسئول رسیدگی به آن شد.
 
سرهنگ میری ادامه داد: متهمان با مشاهده پلیس متواری و از شهرستان خارج شدند که در یک تعقیب و گریز خودروی آنان در پلیس راه دامغان-سمنان متوقف و هر چهار عضو این باند دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شدند.
 
وی به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از اعضای این باند اشاره و تصریح کرد: مردی 65 ساله،زنی 60 ساله،و دو جوان از جمله سارقان دستگیر شده هستند که همگی سابقه دار و از اهالی استان‌های مرکزی و غربی کشور هستند.
 
به گفته سرهنگ میری، سارقان با معرفی خود تحت عنوان گردشگر خارجی و با لهجه عربی اقدام به فریب شهروندان و کلاهبرداری و سرقت از آنان می‌کردند.
 
این مسئول انتظامی به اعتراف اعضای این باند به 10 فقره سرقت به ارزش 130 میلیون ریال اشاره و افزود: تا کنون 10 نفر از شهروندان با مراجعه به پلیس شکایت خود را مطرح کردند و با توجه به دامنه وسیع فعالیت این باند، تحقیقات برای شناسایی سایر مالبختگان احتمالی ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس که خود را تبعه کشورهای خارجی معرفی و درخواست‌های نامتعارفی از قبیل تعویض پول‌ یا خرید طلا دارند، تأکید کرد: با مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهید.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------