تجاوز به پسر 17 ساله در خودرو شاسی بلند/ کارمند "ویکتوریا سیکرت" دستگیر شد + عکس




تجاوز به پسر 17 ساله در خودرو شاسی بلند/ کارمند "ویکتوریا سیکرت" دستگیر شد + عکس

یک مادر 42 ساله به داشتن رابطه جنسی با یک پسر نوجوان در پارکینگ عمومی بعد از یک بازی فوتبال متهم شد. در حالی که خود مادر 3 فرزند نوجوان است و در یک برند معروف با نام "ویکتوریا سیکرت" کار می‌کند.

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "ایریس گینی" 42 ساله حین تجاوز به یک پسر نوجوان در خودروی شاسی بلند، توسط یک مامور پلیس دستگیر شد.

نوجوان 17 ساله پس از رهایی از چنگال این معلم شیطان صفت دبیرستان "پاتسگراو" به پلیس اظهار داشت که او و "گینی" 42 ساله اغلب با یکدیگر درباره فوتبال چت می‌کردند.

بازرسی پلیس نشان می‌دهد که "گینی" 42 ساله که در برند معروف با نام "ویکتوریا سیکرت" کار می‌کند، برای پس نوجوان عکس‌های برهنه خودش را از طریق تلفن همراه می‌فرستاد تا او را تحریک کند.

پلیس بیان کرد که خانم چگینی بعد از دستگیری بسیار ابراز پشیمانی و شرمندگی کرد.

این مادر 42 ساله به ماموران پلیس گفت: "من هرگز در گذشته عمل اشتباهی که موجب دستگیری‌ام شود مرتکب نشده بودم. من نمی‌توانم باور کنم که این من بودم که چنین کاری را انجام دادم.

وی گفت: من 3 فرزند در همین رده سنی دارم و واقعا شرمنده هستم.

"گینی" که مادر 3 نوجوان است به گمراه کردن یک پسر تقریبا نابالغ و زیر سن قانونی و تجاوز جنسی به او متهم شده بود و مسئولان آموزشی این موضوع را فساد اخلاقی کارمندان تلقی کردند.

این زن که با وثیقه 30 هزار پوندی به طور موقت آزاد شده است باید در اولین دادگاه عمومی خود در تاریخ 30 دسامبر حضور پیدا کند تا مدت زندانی شدن او مشخص گردد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------