پایان دزدی‌های شبانه از زنان مشهدی




اخبارحوادث  - پایان دزدی‌های شبانه از زنان مشهدی

 زورگیران خشن خیابانی که با حمله به زنان جوان در خیابان‌های فرعی و خلوت مشهد دست به سرقت زده بودند، دستگیر شدند.

دو زن جوان ساعت 9 شب چهارشنبه گذشته در یکی از خیابان‌های فرعی بلوار شهید شیرودی مشهد هنگام رفتن به خانه با سه مرد جوان روبه‌رو شدند، آنها گام‌های خود را تند‌تر برمی‌داشتند تا هرچه سریع‌تر خود را به خیابانی شلوغ برسانند.

 

اما ناگهان سه مرد ناشناس با حمله به دو زن، 300 هزار تومان پول داخل کیف دستی و یک گوشی تلفن همراه که 700 هزار تومان ارزش داشت را از آنان به سرقت بردند. دو زن جوان در برابر این سه دزد مقاومت نشان دادند و زورگیران خشن که می‌خواستند هر چه سریع‌تر از محل فرار کنند دو زن را مورد حمله وحشیانه‌ای قرار دادند.

 

در این لحظه کسانی که از دور شاهد این ماجرا بودند با احساس مسئولیت وارد عمل شدند و عامل اصلی سرقت را دستگیر کردند اما دو همدست او از صحنه گریختند. رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر به شوک گفت: در پی گزارش دستگیری این سارق خیابانی به مرکز 110، افسران آگاهی کلانتری 17 مصلای مشهد در محل حاضر شدند و متهم را به کلانتری انتقال دادند.

 

دزد خیابانی که جوانی 32 ساله و تبعه افغان غیرمجاز است در تحقیقات ابتدایی همدستان خود را نیز به پلیس معرفی کرد. سرهنگ حجت نیکمرام افزود: مأموران پلیس در اقدامی ضربتی، لانه زورگیران را پاکسازی کردند. در این عملیات دو جوان که تبعه خارجی هستند و سارق حرفه‌ای دیگری که ایرانی است دستگیر شدند و در بازرسی از محل شش گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد. رئیس پلیس مشهد گفت: تحقیقات از این دزدان خشن با توجه به اعلام سرقت‌های مشابه برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

 

اخبارحوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------