بازداشت داماد جنایتکار در مرز



      
اخبارحوادث  -  بازداشت داماد جنایتکار در مرز

داماد جنایتکار که با حمله به خانواده همسرش به پیتزافروشی‌ای در بروجرد رفته و پسرعمه عروس‌خانم را به قتل رسانده است، در مرز جنوبی دستگیر شد.

«علیرضا دلیری» فرمانده پلیس بروجرد به دستگیری قاتل فراری بروجردی بعد از پنج روز فرار اشاره کرد و گفت: این مرد پس از جنایت با همکاری پدر خود موفق به فرار از بروجرد شده بود که با تلاش پلیس دستگیر شد.


وی ادامه داد: این قاتل فراری ابتدا با خودرویش به قم گریخته بود، سپس با در اختیار داشتن یک کارت ملی که عکس آن شباهت زیادی با وی داشته، قصد سفر به جنوب از کشور را داشته تا از طریق مرزهای جنوبی از کشور خارج شود.


فرمانده پلیس بروجرد با تأکید بر پیگیری‎های مداوم پلیس و نیروهای اطلاعاتی افزود: با اطلاع از محل مخفیگاه این قاتل فراری و کار اطلاعاتی وسیع نیروهای اطلاعاتی این شهر، مخفیگاه وی شناسایی شد.


سرهنگ دلیری  گفت:  قاتل با اتوبوس مسافربری شیراز به سمت جنوب در حال فرار بود که با هوشمندی نیروهای پلیس با هدف جلوگیری از هرگونه اقدام احتمالی این قاتل در گروگانگیری مسافران اتوبوس در حال حرکت در فرصت مناسب دستگیر شد.


فرمانده پلیس بروجرد دلیل قتل را اختلافات خانوادگی برشمرد و یادآور شد: قاتل پس از وارد آوردن ضربات چاقو به همسر، پدر و مادرزن خود در دورود به دلیل اختلاف با همسرش، به بروجرد گریخته و به دلیل اینکه علت اختلاف بین خود و همسرش را عمه و پسر عمه خود می‌داند، در یکی از پیتزافروشی‌های بروجرد با وارد آوردن سه ضربه چاقو به پسر عمه خود وی را به قتل رساند.

  اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------