آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ دلخراش دو کودک به دست پدر




اخبار حوادث  - مرگ دلخراش دو کودک به دست پدر

بنا به گفته خانواده این پدر، وی سابقه مشکلات روحی داشته و روز حادثه به بهانه گردش، فرزندان 3 و 7 ساله خود را به پارکی در جاده رامهرمز – هفتکل برده و جنایت خود را در آن محل عملی کرده است.

 فرماندار رامهرمز گفت: اختلاف با همسر و سابقه مشکلات روحی منجر به قتل فاجعه‌بار دو کودک توسط پدرشان شد.

مصطفی سمالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این واقعه اظهار کرد: روز گذشته (جمعه 12 دی) پدری با به همراه داشتن جسد دو فرزند خردسالش، خود را به جرم قتل این دو کودک، به کلانتری معرفی کرد که به دنبال این اقدام تحقیقات در زمینه روشن شدن ماجرا آغاز شد.

وی ادامه داد: طبق اظهاراتی که متهم تاکنون داشته؛ وی به دلیل این‌که با همسر خود اختلاف پیدا کرده و همسرش خانه را ترک کرده است، دو کودک خود را در یک اقدام جنون​آمیز خفه می​کند و سپس اجساد آنها را درون خودرو گذاشته و به کلانتری می​برد.

فرماندار رامهرمز با ابراز تاسف از این اتفاق، گفت: بنا به گفته خانواده این پدر، وی سابقه مشکلات روحی داشته و روز حادثه به بهانه گردش، فرزندان 3 و 7 ساله خود را به پارکی در جاده رامهرمز – هفتکل برده و جنایت خود را در آن محل عملی کرده است.

سمالی با بیان این‌که این پدر سنگدل در بازداشت به سر می​برد، اظهار کرد: تحقیقات در خصوص علت اصلی و انگیزه قتل ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------