دستگیری سارقان جایگاه‌های سوخت



 اخبار حوادث  -  دستگیری سارقان جایگاه‌های سوخت

مرد خشن که همراه اعضای باندش به دو جایگاه سوخت در غرب استان تهران دستبرد زده بودند، پس از دستگیری مدعی شد فهرستی از جایگاه‌های سوخت را برای سرقت تهیه کرده بود.

 به گزارش جام جم، اول فروردین امسال مردی با پلیس 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و از حمله مسلحانه به جایگاه سوختی در آنجا خبر داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران با حضور در محل حادثه در شهرک اندیشه دریافتند دوربین های مداربسته جایگاه سوخت به سرقت رفته و دو کارمند آنجا هم دست و پا بسته در اتاقک نگهبانی زندانی شده اند. کارآگاهان با باز کردن دست و پای دو کارمند، آنها را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کارمندان پمپ بنزین در جریان تحقیقات پلیسی گفتند؛ نیمه شب پنج مرد نقابدار در حالی که مسلح بودند، وارد جایگاه سوخت شده و پس از زندانی کردن آنها و به هم ریختن محل، پنج میلیون تومان پول موجود در دفتر جایگاه سوخت را به سرقت برده و گریخته اند.

با تشکیل پرونده قضایی و به دستور اسماعیل برجسته، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد.

جستجوها ادامه داشت تا این که هشت روز بعد از این حادثه گزارش سرقت مسلحانه دیگری در جایگاه سوخت روستای بکه حومه شهریار به پلیس گزارش شد. کارآگاهان با حضور در محل متوجه شدند، این مکان نیز به شیوه ای مشابه مورد دستبرد قرار گرفته است.

با وقوع این دو فقره دزدی مسلحانه، جستجوها برای یافتن متهمان فراری و جلوگیری از سرقت های سریالی در این زمینه آغاز شد تا این که با گذشت دو ماه از وقوع حادثه، ماموران دو نفر از سارقان را دستگیر کردند. آنها با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران بازجویی شده و گفتند طراح اصلی این سرقت ها، مرد سابقه داری به نام بهرام است.

با ثبت اظهارات متهمان، جستجو برای دستگیری سرکرده باند و سه همدست دیگرش ادامه داشت تا این که با گذشت 9 ماه از وقوع این دو سرقت مسلحانه، دو روز پیش زمانی که متهمان فراری دوباره به شهرستان شهریار بازگشته بودند، از سوی پلیس در مخفیگاهشان محاصره و دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح نیز از آنها کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، بازجویی و به ارتکاب دو سرقت مسلحانه از جایگاه سوخت اعتراف کرده که بهرام ـ سرکرده باند ـ در اظهاراتش گفت: با تهیه نشانی جایگاه های سوخت شهرستان شهریار، فهرستی را تهیه کرده و قصد داشتم همراه اعضای باند، مسلحانه به این مکان ها دستبرد بزنم که در جریان دومین سرقتمان، لو رفتیم و دو نفر از همدستانم دستگیر شدم.


  اخبار حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------