كلاهبرداری میلیونی با تاسیس "شركت كاغذی"




 اخبار حوادث -  كلاهبرداری میلیونی با تاسیس "شركت كاغذی"

سه و مرد و یك زن کلاهبردار كه با تاسیس یك شركت كاغذی پول میلیونی به جیب زده بودند از سوی پلیس بازداشت شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای ناحیه دو تهران از یك شركت كاغذی شكایت كرد و گفت: چند وقت پیش با مرد جوانی آشنا شدم كه ادعا می كرد صاحب یك شركت است. این مرد با چرب زبانی مرا فریب داد و وقتی متوجه كه من مشكلات مالی زیادی دارم گفت كه می تواند با پول كم برایم یك وام خوب بگیرد. 
 
وی ادامه داد: من وقتی این موضوع را شنیدم خیلی خوشحال شدم و 500 هزار تومان به او پول دادم. حتی به شركتش هم رفتم و با آنجا از نزدیک آشنا شدم. در آن یك شركت زن به عنوان مشنی و دو مرد دیگر هم به عنوان حسابدار و كارمند مشغول به كار بودند. همه اینها باعث شد كه من به آن مرد اعتماد كنم. ولی وقتی پول را پرداخت كردم او شروع كرد به بهانه گیری و هربار سراغ وام را می گیرفتم از من وقت می خواست. تا اینكه امروز به شركت رفتم و متوجه شدم آنجا خالی است.
 
با اعلام این شكایت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. همزمان با شروع تحقیقات چند مرد و زن دیگر نیز به دادسرا مراجعه كرده و شكایت های مشابهی را مطرح كردند. همه آنها از سه مرد و یك زن كه با تاسیس یك شركت كاغذی و به بهانه پرداخت وام از مرد پول به جیب زده بودند شكایت داشتند. بنابراین با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات گسترده تر آغاز شد و در نهایت ماموران پلیس توانستند این 4 نفر را دستگیر كنند.
 
متهمان نیز با اعتراف به جرم خود و كلاهبرداری از 15 نفر با همین شیوه روانه زندان شدند. تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------