زن، عکس عروسی همسر سابقش را منتشر کرد




 اخبارحوادث  -  زن، عکس عروسی همسر سابقش را منتشر کرد

زن میانسال که با همدستی مرد عکاس، تصاویر عروسی شوهر سابقش و همسر او را در فضای مجازی و دانشگاه محل تدریس آنها منتشر کرده بود، با ردیابی‌های پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، اوایل دی امسال مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی گفت: سال ها پیش برای ادامه تحصیل همراه همسر و فرزند خردسالم به اروپا سفر کردیم. دوسال قبل به دلیل اختلاف هایی که با همسرم پیدا کردم، او 170 میلیون تومان از حساب مشترکمان برداشت کرد و درخواست طلاق داد؛ من هم از طرح شکایت منصرف شده و توافقی از هم جدا شدیم. همسر سابقم و فرزندم در اروپا ماندند و من برای ادامه زندگی به ایران بازگشتم. چندی پیش با یکی از شاگردانم که حالا استاد دانشگاه شده، ازدواج کردیم.

وی ادامه داد: چند روز پیش زمانی که به دانشگاه آمدیم، متوجه نگاه های عجیب همکارانم شدم. توجهی به رفتار آنها نکرده و وارد ساختمان دانشگاه شدم. روی دیوارکلاس ها و ساختمان دانشگاه تصاویر عروسی مان بخصوص تصاویر همسرم نصب شده بود. همزمان با این حادثه یکی از دوستانم با من تماس گرفت و خبر داد تصاویر همسرم در شب عروسی، در فضای مجازی و چند شبکه اجتماعی نیز منتشر شده است.

شاکی افزود: زمانی که سایت های مورد نظر را بررسی کردم، متوجه شدم موضوع صحت دارد. نمی دانم چه کسی به این تصاویر دسترسی داشته و با انتشار آن آبروی من و خانواده ام را برده و ما را به دردسر انداخته است.

با ثبت اظهارات وی، متهم اینترنتی تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی آغاز شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که چند روز بعد شاکی دوباره با حضور در پلیس فتا اعلام کرد همسرم از طریق پست الکترونیکی پیام های تهدیدآمیزی دریافت کرده که از او خواسته شده از من جدا شود. در این پست های الکترونیکی اطلاعاتی وجود داشت که فقط من و همسر سابقم از آن اطلاع داشتیم. به همین دلیل حدس می زنم مزاحمت ها کار همسر سابقم است.

با ثبت اظهارات جدید شاکی، همسر سابق وی تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت تا این که معلوم شد این زن بتازگی از اروپا وارد ایران شده و در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی سکونت دارد. ماموران با به دست آمدن نشانی متهم، دو روز پیش او را دستگیر کردند.

زن میانسال با انتقال به پلیس فتا بازجویی و اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد، پس از جدایی از شاکی، او را فراموش کرده و نمی داند چرا همسر سابقش او را به عنوان عامل انتشار عکس ها معرفی کرده است.

تحقیقات از زن میانسال ادامه داشت تا این که او سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت: چند سال پیش که در اروپا از شوهرم جدا شدم، مبلغ کلانی از حساب مشترک برداشت کردم.

زمانی که شوهرم از این موضوع با خبر شد دیگر مهریه ام را نپرداخت و بعد از هم جدا شدیم. در این سال ها موقعیت اجتماعی ام را از دست دادم ودیگر نتوانستم کار مناسبی در اروپا پیدا کنم. ازطرفی پول هایی که پس انداز کرده بودم هم تمام شد. تازه فهمیدم چه اشتباهی مرتکب شدم و جدایی ام درست نبوده است. تصمیم داشتم دوباره از شوهرسابقم درخواست کنم که با هم ازدواج کنیم که فهمیدم او ازدواج کرده و دیگر امیــدی به بازگشت او نیست.

وی ادامه داد: زمانی که به ایران آمدم تصمیم گرفتم از او و همسرجدیدش انتقام بگیرم. موضوع را با مردی که از اقوام همسر سابقم بود در میان گذاشتم و او به من قول داد کمکم کند. این مرد در زمان ازدواج جدید شوهرم یکی از عکاسان مراسم عروسی او بود؛ بنابراین به او قول دادم اگر نسخه ای از تصاویر عروسی آنها را به من بدهد در قبال آن 1500 یورو دریافت می کند.

 

بخشی از پول را به او دادم و مرد عکاس تصاویر عروسی آنها را تحویلم داد. قرار شد بقیه پول ر ا پس از اجرای نقشه ام به او بدهم. بعد از دریافت تصاویر عروسی آنها، عکس ها را در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و همچنین دانشگاه محل تدریس آنها منتشر کردم. رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در گفت وگو با جام جم اعلام کرد: با اعتراف متهم زن، همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او نیز در مواجهه حضوری با متهم زن به همدستی با وی اعتراف کرد.

 

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات از آنها ادامه دارد. سرهنگ سیدمحسن عرفانی با هشدار به خانواده ها افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی از عکاسی ها، یک نسخه از فیـــــلم یا عکس های مشتریان را نزد خود نگه داشته و از آن به عنوان نمونه کار برای جذب مشتری بیشتر استفاده می کنند. وی خاطرنشان کرد: افرادی که دست به چنین اقداماتی می زنند آگاه باشند که پلیس قاطعانه با آنها برخورد کرده و با هماهنگی قضایی نسبت به پلمب این گونه مراکز اقدام می کند و مجوز فعالیت آنها باطل خواهد شد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------