زورگیری و موبایل‌قاپی با پرسه زدن در شهر/ دو جوان موتور سوار قبل از فرار دستگیر شدند




 اخبار حوادث  -  زورگیری و موبایل‌قاپی با پرسه زدن در شهر/ دو جوان موتور سوار قبل از فرار دستگیر شدند

دو پسر شرور که با پرسه زدن در خیابان‌های شهر طعمه خود را از میان رهگذران انتخاب کرده و اقدام به زورگیری و موبایل قاپی می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 19 و 45 دقیقه هفتم دی ماه بر اساس گزارش عوامل تجسس و اطلاعات در اجرای طرح مبارزه با سرقتهای خشن و کیف قاپی در حین گشت زنی در آدرس خیابان استاد معین مشاهده گردید یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125با دو نفر سرنشین به صورت مشکوک و مظنون در حال حرکت بوده و حین حرکت افراد رهگذر را بررسی می نمودند.

عوامل تجسس بلافاصله جهت بررسی سرنشینان آن به تعقیب موتورسیکلت پرداخته که بعد از طی مسافتی در جنب پارک المهدی بعد از دستور ایست پلیس سرنشین عقب با مشاهده مامورین با صدای بلند به راننده گفت "فرار کن" که در این حین یکی از مامورین به صورت پیاده به تعقیب آنان پرداخت و بعد از طی مسافتی با سد نمودن راه فرار متهمین با استفاده از خودرو سمند عوامل تجسس موتورسیکلت متوقف و هر دو نفر به هویت های "منصور" و "آرمان" دستگیر شدند.

در بازرسی بدنی از ترک نشین عقب به نام "آرمان" تعداد سه قبضه قمه نیم متری و از داخل کمر شلوار وی یک عدد اسپری فلفلی اشک آور به همراه دو دستگاه موبایل کشف و ضبط گردید.

پس از دستگیری متهمین در محل تعدادی از اهالی و رهگذرین در اطراف متهمین جمع شده و یکی از آنها با مشاهده سارقین دستگیر شده اعلام نمود همین افراد در تاریخ 28 آذرماه موبایل گران قیمت من را از دستم قاپیده و متواری شدند که مراتب صورت جلسه و متهمین دستگیر شده به همراه مواد مشکوفه جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجویی‌های فنی مشخص شد متهمان از سارقان زورگیر غرب تهران هستند که به چندین فقره زورگیری و موبایل قاپی در ماه های گذشته اعتراف کردند.

سرهنگ محمدامین ارباب پور رییس کلانتری 119مهرآباد جنوبی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------