آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دعوای خانوادگی با مرگ باجناق پایان گرفت




اخبار حوادث  -  دعوای خانوادگی با مرگ باجناق پایان گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از مرگ جوان ۲۸ ساله در یک نزاع خانوادگی خبر داد.

سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ضمن تایید مرگ جوان ۲۸ ساله در یک نزاع خانوادگی، در تشریح این خبر گفت: در روز ۱۱ دی ماه در یکی از روستاهای نهاوند فردی ۳۰ساله با یکی از بستگان سببی خود (باجناق) به جهت اختلافات جزئی و بسیار پیش پاافتاده به صورت لفظی درگیر شده که این موضوع با دخالت یکی دیگر از اقوام تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به زمان درگیری و عدم حضورافراد بی‌طرف در محل، سه نفر درگیر با استفاده از اشیاء برنده و تیز شدیدا یکدیگر را کتک کاری و مضروب می‌کنند.

سرهنگ اقبالیان افزود: پس از اطلاع اهالی بلافاصله مجروحان به مراکز درمانی شهرستان منتقل که یکی از مجروحان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از حادثه اقدامات لازم درخصوص تنظیم گزارش، هماهنگی قضایی و تحقیقات محلی انجام و ۲ نفر از افراد درگیر پس از درمان به محاکم قضایی معرفی و جسد متوفی نیز تحویل سردخانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: قطعا در زندگی هر فردی موضوعات و مباحثی مطرح می‌شود که ممکن است برخلاف رای و نظر او باشد و منجر به خشم وغضب وی شود اما توانایی در مهارخشم وغضب وکنترل رفتار فردی عامل مهمی است که بایستی همه افراد آنرا تجربه کنند و با ممارست فراگیرند، چراکه عدم کنترل خشم وغضب و استفاده از ابزاری همچون چاقو نه تنها پایان خوشی نخواهد داشت بلکه پشیمانی و ندامتی در پی خواهد داشت که اغلب این پشیمانی هم سودی نداشته و از طرفی ممکن است مشابه این اتفاق چندین خانواده را دخیل در موضوع کند.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------