طراحی نقشه سرقت‌های سریالی در زندان




 اخبار حوادث - زورگیری مسلحانه در تاریکی شب/ طراحی نقشه سرقت‌های سریالی در زندان

دو پسر جوان که در زندان با هم آشنا شدند، پس از آزادی نقشه زورگیری های سریالی با تهدید اسلحه را اجرا کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان با مراجعه به پلیس اهواز در شکایتی به ماموران گفت: دیشب از محل کارم به خانه ام می رفتم که ناگهان در خیابان خلوت دو مرد موتور سوار به سمت من آمدند. آنها اسلحه را به طرفم گرفتند و هرچه پول و طلا و مدارک داشتم با خودشان بردند.
 
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. در حالیکه تجسس ها در این خصوص ادامه داشت چند مرد و زن و دیگر نیز به پلیس مراجعه کرده و شکایت های مشابهی را مطرح کردند. با شکایت مالباختگان ماموران پلیس متوجه سریالی بودند زورگیری های دو مرد موتور سوار آن هم با اسلحه شدند. 
 
تحقیقات نشان داد، تبهكاران به صورت سریالی در تاریكی شب نقشه زورگیری های خود را اجرا می كنند. بنابراین با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات گسترده تری را آغاز کردند و در نهایت با توجه به سابقه دار بودن متهمان موفق به دستگیری آنها شدند.
 
همچنین در مخفیگاه متهمان ‌مدارك مالباخته ها ، كلت كمری و موتورسیكلت مسروقه كشف شد. متهمان در بازجویی ها به زورگیری های مسلحانه در حاشیه شهر اهواز اعتراف كردند و به ماموران گفتند: ما در زندان با هم آشنا شدیم و در همانجا نیز نقشه این سرقت ها را کشیدیم. برای همین وقتی آزاد شدیم اسلحه ای تهیه كرده و دست به زورگیری زدیم. ما برای راحتی کارمان یك موتورسیكلت هم دزدیدیم و وقتی هوا تاریك می شد به خیابان ها می رفتیم و با شناسایی طعمه های مان دست به زورگیری مسلحانه می زدیم.
 
سرهنگ خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در این خصوص گفت: با اعتراف متهمان هردوی آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------