ازدواج با هویت جعلی!/ مرد بی‌رحم همسرش را با شلیک گلوله کشت




 اخبار حوادث  -  ازدواج با هویت جعلی!/ مرد بی‌رحم همسرش را با شلیک گلوله کشت

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری قاتل متواری که درنزاع و درگیری با ضرب گلوله خانمی ۳۵ ساله را به قتل رسانده بود، خبرداد.

سرهنگ علیرضا خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی وصول نبابت قضایی صادره از اجرای احکام کیفری دادگستری کرمانشاه به این پلیس، در خصوص قاتل متواری که منجر به قتل عمد خانمی به هویت "ش. ن" ۳۵ ساله اهل و ساکن کرمانشاه شده بود، موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میبد قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس با استفاده از منابع و مخبرین و اقدامات پلیس و با هماهنگی مقام قضایی به آدرس و مخفیگاه نامبرده واقع درمیبد بلوارشهداء کوچه پشت دانشگاه الهیات یزد اعزام شدند اما با توجه به عدم اطمینان مأمورین از حضور متهم درمحل و میسر نبودن تحقیقات محلی، منزل مورد نظر تحت مراقبت قرارگرفت و هنگامی که قصد خروج از منزل را داشت بلافاصله متهم به نام  "م-ن" ۳۹ ساله شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ خالقی با اشاره به اینکه انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است،‌گفت: متهم حدود ۶ سال پیش در شهرستان اردکان با نام مستعار ازدواج نموده و صاحب یک فرزند پسر نیز می‌باشد و خودش را به خانواده همسرش تبعه "کرد عراقی" معرفی نموده، که بعد از این موضوع متهم یک باب منزل اجاره نموده و ساکن "میبد" شده و در این مدت که در "میبد" حضور داشته در کارخانجات مختلفی مشغول به کاربوده، که پس از دستگیری نسبت به قتل همسرش و مجروح نمودن ۲ نفر دیگر نیز اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان یزد، متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------