نصیحت‌‌های مادرشوهر زوج جوان را روانه دادگاه کرد




 اخبار حوادث  -  نصیحت‌‌های مادرشوهر زوج جوان را روانه دادگاه کرد

نصیحت های مادرشوهری که از شهرستان به خانه عروسش آمده بود، برای زندگی زوج جوان دردسر ساز شد و آنها را راهی دادگاه خانواده كرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پيش زوج جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان در خصوص علت اين درخواست به قاضي گفت: يكسال پیش با پويا همسرم آشنا شدم. وقتی با پويا آشنا شدم متوجه شدم که او در تهران به تنهایی زندگی می کند و خانواده اش در شهرستان هستند.

وی ادامه داد: پويا پس از گذشت مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم چون به او علاقه مند شده بودم موافقت کردم. با آغاز زندگی مشترکمان به دلیل اینکه خانواده پويا در شهرستان زندگی می کردند، مادر پويا هر از گاهی به تهران می آمد و چندین هفته در خانه ما می ماند.

این زن گفت: من هم باید از او پذیرایی می کردم. ولی او از زمانیکه به خانه ما می آيد شروع به بهانه جویی و گرفتن ایراد از من می کند و مرتب سر هر چيزی مرا نصيحت می كند. هربار هم که اعتراض می كنم پويا به من می گويد حق ندارم به مادرش بی احترامی کنم و چون مادرش در شهرستان است وقتی به تهران می آید باید در خانه ما بماند. من هم دیگر نمی توانم این وضع را تحمل کنم و می خواهم از پويا هرچه زودتر جدا شوم. چون می دانم اگر ادامه بدهیم وضع از این هم بدتر می شود.

بعد از حرفهای این زن مرد جوان نيز به قاضی گفت: همسرم به دنبال بهانه می گردد، وگرنه اینکه مادرم او را راهنمایی مي كند دلیلی بر طلاق نمی شود. من حس می کنم همسرم از من خسته شده و می خواهد جدا شود.

بعد از حرفهای این و شوهر قاضی عموزادی با زن جوان صحبت كرد و او را به ادامه زندگی مشرتک با همسرش تشویق كرد. در نهایت تلاش های قاضی عموزادی نتیجه مثبتی داشت و این زوج از طلاق توافقیشان منصرف شدند.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------