آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

خیانت مرد طلبکار به دوست سارقش




 اخبار حوادث -   خیانت مرد طلبکار به دوست سارقش

مرد جوان وقتی تصمیم گرفت امانت دوستش را برای رسیدن به طلب خود بفروشد، تصور نمی‌کرد به اتهام فروش اموال سرقتی دستگیر و روانه زندان شود.

به گزارش جام جم، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان همزمان با شکایت مردی در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

شاکی اظهار کرد: در زمینه ورزش پاراگلایدر فعالیت دارم. شب حادثه چتر و بی سیم هایی را که هنگام پرواز از آن استفاده می کردم و 13 میلیون تومان ارزش داشت در صندوق عقب خودرویم گذاشته و هنگام ورود به خانه ام فراموش کردم آن را بردارم. ساعاتی بعد که برای برداشتن آن به خیابان رفتم، متوجه تخریب در صندوق عقب و سرقت آنها شدم.با تشکیل پرونده و ثبت اظهارات مالباخته، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری آغاز شد و دو روز پیش ماموران اطلاعاتی را به دست آوردند که نشان می داد مردی را پلیس در شهر قدس هنگام فروش اموال سرقتی دستگیر کرده است.

در این مرحله متهم جوان برای تحقیقات به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در بازجویی ها گفت: یک روز دوستم این وسایل ورزشی را برایم آورد و خواست آنها را چند روزی برایش نگه دارم. من هم قبول کردم، اما چون پولی به من بدهکار بود، تصمیم گرفتم وسایل ورزشی را بفروشم و با آن طلبم ر ا بردارم و بقیه پول را به او پس دهم. فروشنده مناسبی در تهران پیدا نکردم. به همین خاطر برای فروش به شهر قدس رفتم که در آنجا دستگیر شدم. با ثبت اظهارات وی، دیگر متهم پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

سارق لوازم ورزشی در بازجویی ها اظهار کرد: روز حادثه یکی از دوستانم سراغم آمد و خواست تا برای چند فقره سرقت وسایل درون خودرو با او همراه شوم. ابتدا قبول نکردم، اما او مدعی شد برای ترک دادن دختر مورد علاقه اش که معتاد است، نیاز به پول دارد. بعد از شنیدن این موضوع قبول کردم با او همراه شوم.

وی ادامه داد: شب حادثه دو نفری به خودروی مدل بالایی که در محلی خلوت پارک شده بود نزدیک شده و پس از تخریب در صندوق عقب خودرو، کوله بزرگی را که آنجا بود ، سرقت کردیم. پس از باز کردن کوله متوجه وسایل ورزشی پاراگلایدر در آن شدیم. او از من خواست چند روزی از آن نگهداری کنم تا مشتری پیدا کند. من هم از ترس این که خانواده ام متوجه ماجرا نشوند آن را نزد دوستم گذاشتم.

با ثبت اظهارات متهم، برای او و فروشنده اموال سرقتی از سوی نجف جابری، بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران قرار قانونی صادر شد و آنها برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند. اموال مالباخته نیز به وی تحویل داده شد. اکنون جستجوی پلیس برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.


  اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------