عضويت در شبکه‌هاي اجتماعي انگيزه طلاق




 اخبار  حوادث  -  عضويت در شبکه‌هاي اجتماعي انگيزه طلاق

عضويت مرد جوان در يک شبکه اجتماعي برايش دردسر ساز شد و پاي او را به دادگاه خانواده باز کرد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: من و همسرم از صبح تا شب کار مي‌کنيم و همه فکرمان ساختن زندگي خوب و پيشرفت در زندگي است، تا چند وقت پيش فکر مي‌کردم مهدي هم فقط به فکر زندگيش است اما اشتباه فکر مي‌کردم چرا که چند وقت پيش پي به راز او بردم.

وي ادامه داد: آن روز مهدي براي انجام کار‌هايش لپ تاپش را به خانه آورد، بعد از اينکه کار‌هايش را انجام داد براي خريد از خانه بيرون رفت که من وسوسه شدم آن را بررسي کنم. بعد از اينکه لپ تاپ را بررسي کردم متوجه شدم در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي عضو شده بود و با همه همکلاسي‌هاي دانشگاهي‌هايش چت کرده بود. اصلا فکرش را نمي‌کردم که مهدي چنين مردي باشد. هميشه فکر مي‌کردم شخصيتش بزرگ‌تر از اين حرفاست. با ديدن اين وضعيت تصميم به طلاق گرفتم.

مرد جوان نيز به قاضي گفت: شيطنت‌هاي بچگي بود و مقصر اصلي هم برادرم است که يکي از روز‌ها به محل کارم آمد و به من پيشنهاد داد که در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي عضو شوم، من هم وسوسه شدم و مي‌دانم که اشتباه کردم، ما سالهاست که براي اين زندگي زحمت کشيده‌ايم، براي همين نمي‌خواهم همسرم و زندگيم را از دست بدهم و از او مي‌خواهم مرا ببخشد.

در ‌‌نهايت اصرارهاي مرد جوان نتيجه داد تا اينکه بالاخره زن جوان راضي شد او را ببخشد به شرط اينکه تعهد بدهد ديگر دست به چنين اشتباهي نمي‌زند و زن و شوهر در دادگاه طلاق با هم آشتي کردند و پرونده نيز مختومه شد.


  اخبار حوادث  - مردم سالاری

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------