مجرم بی رحم توسط مردم دستگیر شد/ زورگیری از خانم ها برای پرداخت کرایه خانه + عکس




 اخبار  حوادث  - مجرم بی رحم توسط مردم دستگیر شد/ زورگیری از خانم ها برای پرداخت کرایه خانه + عکس

دو زورگیر که برای تامین کرایه خانه و تامین هزینه مواد مخدر اقدام به زورگیری از خانم ها می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 19:00 مورخه 10 آذر ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دستگیری یک سارق که قصد زورگیری از یک خانم جوان را داشت ، به کلانتری 124 قلهک اعلام شد . 
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی بنام "حسن . ر" 
(26 ساله ) با تهدید چاقو قصد زورگیری گوشی تلفن همراه و پول های خانم جوانی را داشته که با درخواست کمک این خانم جوان ، سایر شهروندان متوجه موضوع شده و ضمن درگیری با سارق اقدام به دستگیری وی کرده اند . 
 
پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری ( سرقت به عنف ) و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
تحقیقات از متهم : 
متهم پس از انتقال به اداره پنجم ، صراحتا به زورگیری از شاکیه اعتراف و عنوان داشت که با استفاده از تاریکی شب و بهمراه همدست خود ، بنام زاهد ( 20 ساله ) اقدام به زورگیری از زنان می نماید . 
 
متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : " زمانیکه هوا تاریکی می شد ، بهمراه زاهد به داخل خیابان رفته و با پرسه زنی در داخل کوچه های خلوت و تاریک اقدام به شناسایی خانم هایی می کردیم که به تنهایی در حال تردد بودند ؛ پس از آن اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه و پول های آنها کرده و از محل دور می شدیم ".

متهم در خصوص نحوه دستگیری خود نیز به کارآگاهان گفت :  "  ( در مورخه 10 آذر ماه) مثل همیشه قصد سرقت داشتم و حتی با تهدید چاقو ، سرقت را انجام نیز دادم اما شاکیه با ایجاد سر و صدا و درخواست کمک سایر مردم را خبر کرد " . 
 
متهم که به مصرف موادمخدر از نوع تریاک اعتیاد دارد ، در خصوص انگیزه خود نیز به کارآگاهان گفت : "فردی که اتاقی را از او در شهریار اجاره کرده بودیم ، خودش خلافکار است ؛ قرار شد تا ما به جای پرداخت کرایه ماهیانه ، هر ماه یک گوشی تلفن همراه مدل بالا سرقت و در عوض کرایه به او تحویل دهیم ؛ پس از چندین ( فقره ) ، دیگر تصمیم گرفتیم تا سرقت ها را برای خودمان انجام داده تا پول حاصل از فروش گوشی های تلفن همراه مسروقه را نیز برای خودمان برداریم تا علاوه بر تأمین هزینه کرایه ، اسیر هزینه های خود از جمله پول مواد خودمان را تهیه کنیم " . 
 
دستگیری همدست متهم : 
با توجه به اعترافات متهم ، کارآگاهان اقدام به دستگیری همدست وی بنام زاهد . خ (20ساله ) در شهریار و همچنین صاحبخانه آنها به عنوان خریدار اموال مسروقه کردند . 
 
زاهد پس از انتقال به اداره پنجم مدعی شد که هیچگونه سرقتی را انجام نداده اما حسن پس از مواجهه حضوری با وی ، صراحتا اعلام کرد که تمامی سرقت های خود را بهمراه زاهد انجام داده داست .

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

شناسایی تعدادی از شکات : 
با بررسی پرونده های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از خانم هایی شدند که متهمین با تهدید چاقو در تاریکی شب اقدام به زورگیری از آنها کرده بودند ؛ یکی از شکات ، پس از حضور در اداره پنجم و شناسایی حسن به عنوان سارق ، به کارآگاهان گفت : "در مورخه 8 آذر ماه در مقابل درب منزل (واقع در منطقه الهیه) ، قصد ورود به خانه را داشتم که سنگینی حضور کسی را پشت سر خود احساس کردم ؛ به محض آنکه به پشت سر نگاه کردم ، چاقویی را زیر چششم مشاهده کردم !! ؛ بسیار ترسیده بودم بگونه ای که حتی پس از سرقت ، برای چند دقیقه نمی توانستم هیچ کاری انجام دهم ؛ از آن پس همیشه سنگینی وجود کسی را در پشت سرم احساس می کنم " . 
 
سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به شناسایی متهمین از سوی مالباختگان ، اعتراف متهمین به دهها فقره سرقت و زورگیری از زنان و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که از سوی متهمین مورد تهدید ، سرقت و زورگیری قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------