احضار روح با عروسک های پلاستیکی/ باند رمال‌های معتاد متلاشی شد




 اخبار  حوادث  - احضار روح با عروسک های پلاستیکی/ باند رمال‌های معتاد متلاشی شد

اعضای باندی که به بهانه رمالی، دعانویسی و ظاهر کردن روح در منزل خود با دریافت وجوه بالا از مشتریان خود کلاهبرداری می‌کردند توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان گلپایگان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی یوسلیانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی خود اقدام به رمالی، دعا نویسی و ظاهر کردن روح می‌کند و با این کار از مشتریانش کلاهبرداری می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و کسب اطمینان از صحت موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضائی، به منزل فرد مذکور اعزام و در بازرسی از محل آلات و ادوات دعانویسی ازجمله هشت جلد کتاب دعانویسی، تعدادی عروسک پلاستیکی و قلم زعفرانی را کشف کردند.

این مقام مسئول انتظامی عنوان داشت: در این عملیات علاوه بر فرد مذکور دو نفر از همدستان دیگر وی نیز که در جذب مشتریان و کلاهبرداری از آنان همکاری داشتند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر در بازرسی از محل تصریح کرد: متهمان که همگی اعتیاد به مواد مخدر دارند در تحقیقات صورت گرفته به کلاهبرداری از افراد ساده لوح و دریافت وجوه نقد بالا اعتراف کرده و انگیزه خود از این کار را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کردند.

سرهنگ یوسلیانی عنوان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل، و مته‌مان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد رمال و فالگیر کلاهبردارانی هستند که تنها به دنبال سرکیسه کردن مشتریان خود هستند گفت: بار‌ها در این زمینه به مردم هشدار داده شده که از مراجعه به این گونه افراد جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده فعالیت این گونه افراد موضوع را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------